torbjornhb Skrevet 20. august 2021 Del Skrevet 20. august 2021 Hei 🙂 Litt hastverk for å komme i mål før fadern reiser på ferie. Mobilen hans var full av bilder, så jeg monterte et minnekort. Hvordan kan jeg overfør bildene. Motorola Moto G7 Plus. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 20. august 2021 Del Skrevet 20. august 2021 Koble telefonen til PC, kopier bildene til PC, når det er gjort sletter du bildene fra telefonen for deretter å kopiere det til minnebrikken på telefonen. Det er sikkert en annen måte å gjøre det på direkte på telefonen men dette er måten jeg gjør det på. 1 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 20. august 2021 Forfatter Del Skrevet 20. august 2021 perpyro skrev (1 time siden): Koble telefonen til PC, kopier bildene til PC, når det er gjort sletter du bildene fra telefonen for deretter å kopiere det til minnebrikken på telefonen. Det er sikkert en annen måte å gjøre det på direkte på telefonen men dette er måten jeg gjør det på. Takk for raskt svar. Skal forsøke en annen løsning først, og har dette som en god backup 🙂 Lenke til kommentar
Sharpings Skrevet 21. august 2021 Del Skrevet 21. august 2021 Bruk en filbehandler. Masse gode filbehandlere for Android der ute. Â 1 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 21. august 2021 Forfatter Del Skrevet 21. august 2021 Sharpings skrev (1 minutt siden): Bruk en filbehandler. Masse gode filbehandlere for Android der ute.  Takk. Ja endte opp med noe slik, men fikk kun overført 8GB av alt på ca. 60GB. Det holder i de minste til noen uker i nord 🙂 1 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. august 2021 Del Skrevet 21. august 2021 Jeg bruker CX File Explorer og synes den er enkel og grei å bruke. 1 Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 21. august 2021 Del Skrevet 21. august 2021 Jeg har opplevd på eldre stappfulle telefoner at flytting har feilet der bare noen filer kom frem dit de skulle mens alle filene blei slettet fra der de var, derfor foretrekker jeg å kopiere for om kopieringen feiler så ligger filene igjen der du forsøkte å kopiere fra. 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå