uranus Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hei! Hvordan tar jeg opp noe med Adobe Premiere 6 fra TV-Kort? Mvh. Uranus Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Nå har jeg ikke brukt Adobe Premiere, men jeg mener at det kun er for DV-capture. Mulig det ikke gjelder den gamle 6.0 versjonen.. Legger meg langflat dersom jeg tar feil.. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg har premiere 7 pro da, kanskje det går med det? Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Adobe Premiere Certified 3rd party capture cards Vil tro dette gjelder for v7 også. Jeg fant i alle fall ingen annen info. Hadde jeg vært deg hadde jeg captura med VirtualDub og brukt Huffyuv kodek. Vil tro du kan importere og redigere materialet i Premiere. Lenke til kommentar
22will Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hvorfor vil du ta opp med premiere? Det du trenger er å få lagret på hard-disken og til det bruker du programmet som fulgte med tv-kortet. Herfra kan du importere det du har tatt opp til premiere for redigering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå