akelbo Skrevet 20. august 2021 Del Skrevet 20. august 2021 Bethesda feirer ti år med spillet. Skyrim slippes i nok en ny utgave – inkluderer fisking Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 20. august 2021 Del Skrevet 20. august 2021 Nå begynner relanseringene å bli komiske. 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Wiikend Skrevet 20. august 2021 Populært innlegg Del Skrevet 20. august 2021 I 2031 kommer The Elder Scrolls: Skyrim - Revamped Edition, hvor du kan strikke dine egne klær og sende beskjeder i brev til andre spillere via brevdrager. 12 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. august 2021 Del Skrevet 20. august 2021 *Sjekker kalenderen* Nei, det er ikke første april i dag. 4 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 20. august 2021 Del Skrevet 20. august 2021 akelbo skrev (1 time siden): Bethesda feirer ti år med spillet. Skyrim slippes i nok en ny utgave – inkluderer fisking Jeg leste det som "fisting"... 6 Lenke til kommentar
mickey1928 Skrevet 20. august 2021 Del Skrevet 20. august 2021 Jeg har som regel en gjennomspilling av Skyrim i året. Og jeg ser ikke bort i fra at det har vært en av mine topp-10 spillopplevelser hvert eneste år. 3 Lenke til kommentar
Thrall(Go'el) Skrevet 20. august 2021 Del Skrevet 20. august 2021 Første tanke: nei no må dei faen meg gje seg. Andre tanke: ok ti år er verdt å feire. Men da bør det iallefall være verdt å oppgradere!! Creation club bør ikke være cashcow!!! Lenke til kommentar
Puzzlefuzz Skrevet 20. august 2021 Del Skrevet 20. august 2021 Må faktisk si at jeg nok hadde blitt mer begeistra over fisting enn fisking. :-D Noe så kleint! Tror jaggu jeg må kjøpe collector's edition av dette...NOT! 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. august 2021 Del Skrevet 20. august 2021 1 hour ago, hekomo said: Jeg leste det som "fisting"... Endelig, skal noen uviklere takle the holy grail av spill. Realistisk fisting fysikk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. august 2021 Del Skrevet 20. august 2021 Har enda knapt spilt dette her jeg altså Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 20. august 2021 Del Skrevet 20. august 2021 Nei Todd. Ikke en gang til. Lag noe nytt er du snill! 1 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 20. august 2021 Del Skrevet 20. august 2021 Skulle gjerne spillt dette med 2021 grafikk på ps5. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 20. august 2021 Del Skrevet 20. august 2021 Har de fjernet alle bugs nå, eller er det fortsatt samme kvalitet som man forbinder med Bethesda? Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 20. august 2021 Del Skrevet 20. august 2021 Iki skrev (2 timer siden): Har de fjernet alle bugs nå, eller er det fortsatt samme kvalitet som man forbinder med Bethesda? Må nok ha Skyrim Anniversary Edition: Unoffical Patch modden (kommer helt sikkert uansett). Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. august 2021 Del Skrevet 21. august 2021 God damn it, Todd Howard! You've done it again! Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 21. august 2021 Del Skrevet 21. august 2021 Jeg synes dette er fantastiske nyheter. Skyrim er et av mine absolutte favorittspill, og jeg kommer helt klart til å legge ned hundrevis av nye timer med denne oppdateringen. Special Edition på PS4 Pro var dessverre ikke alt jeg hadde håpet på. Spillet så fantastisk bra ut, men frameraten var for dårlig. Nå kan det omsider rettes opp i med denne patchen. Verdt å merke seg at dette er gratis for alle som har special edition fra før. 1 Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 21. august 2021 Del Skrevet 21. august 2021 Finnes garantert en mod for det.... Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 21. august 2021 Del Skrevet 21. august 2021 Prøvde å spille for et par år siden, men det gikk ikke. Etter The Witcher 3 var alle NPCene i Skyrim et for stort irritasjonsmoment. Helt uinteressante. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 22. august 2021 Del Skrevet 22. august 2021 Hadde det vært en 100% remake med dagens grafikk standard hadde dette blitt et kjøp. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 22. august 2021 Del Skrevet 22. august 2021 ...om de hadde orket å fikse balanse og glitcher så hadde jeg orket å spille det. ...jeg klarer ikke å spille i en verden hvor du kan slippe unna et fengsel og så bruke 15 minutter på å denge løs på metall på en ambolt for så å lage bedre våpen enn bokstavelig talt guder har klart å bygge på tusenvis av år. ...og alchemy / enchanting er tåpelig ødelagt. Samtidig som at Destruction suger, og trenger å fikses. ...det plager meg at utviklerene aldri prøver spillene sine lengre, eller i absolutt beste fall prøver men mangler evner til å spille fordi de ikke er gamere og aldri oppdager hvor ødelagt spillmekanikkene deres faktisk er på høyere nivå enn "total nybegynner". ... Jeg har lyst å spille en karakter som er like god med Destruction som en conjurer / archer er med bue, men conjuration er bedre for å gjøre elementskade enn destruction, fordi du kan summone to demoner som hver er kraftigere enn level 100 destruction OG conjure en bue som igjen er betydelig kraftigere enn destruction. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå