akelbo Skrevet 20. august 2021 Del Skrevet 20. august 2021 Ute nå på PC, PlayStation 4, Xbox One og Nintendo Switch. Overrasket med Quake-oppussing 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. august 2021 Del Skrevet 20. august 2021 En helt fantastisk pakke dette her! Fikk denne i trynet i går kveld! Pent priset er den også 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 20. august 2021 Del Skrevet 20. august 2021 (endret) 3 hours ago, Mala said: En helt fantastisk pakke dette her! Fikk denne i trynet i går kveld! Pent priset er den også At folk skal kjøre listenservere hvor host har 0 latency og slakter de øvrige som kniv i smør er like sjanseløst som for 25 år siden. Klienten er også full av skrot. Tilårskomne spillere vil rett i konsollen (kommandoverktøyet) ikke ha 4-5 skjermer om hvem som har laget hva, lisenser, rettigheter og epileptic seizure warning. Folk er vant til lette klienter som er tilgjengelig på sekundet, ikke tunge klienter med tull. Det var dette som var ræva i Quake Champions også. Endret 20. august 2021 av BadCat Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 20. august 2021 Del Skrevet 20. august 2021 +mlook 😝 Husker jeg var Godlike i Quake 1 MP, fullstendig ræv i Quake 3 MP... 1 Lenke til kommentar
Haukebauk Skrevet 20. august 2021 Del Skrevet 20. august 2021 Snakker om unødvendig. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 20. august 2021 Del Skrevet 20. august 2021 Unødvendig er det ikke, men det burde ha vært bedre gjennomført. I alle fall med tanke på flerspiller. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. august 2021 Del Skrevet 20. august 2021 Rart hvordan minnet lurer deg, spillet i traileren så bare ut som hvordan jeg husket spillet så ut. Satt og lurte på, når får vi sener fra det oppussende spillet. Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 20. august 2021 Del Skrevet 20. august 2021 Jeg spilte Quake da det var nytt, og digga det! Men dette var vel det motsatte av overveldende. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 20. august 2021 Del Skrevet 20. august 2021 Var tenkt å kjøpe Quake billig i går for å spille i VR men stusset over prisen på 99kr. Quake 2 er 13kr jaja.. får vente på et salg da og utsette spillingen. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 20. august 2021 Del Skrevet 20. august 2021 2 hours ago, Gunfreak said: Rart hvordan minnet lurer deg, spillet i traileren så bare ut som hvordan jeg husket spillet så ut. Satt og lurte på, når får vi sener fra det oppussende spillet. Det er høyere oppløsning på teksturer og modeller, eller prøver i det minste å være det. Lenke til kommentar
Haukebauk Skrevet 20. august 2021 Del Skrevet 20. august 2021 BadCat skrev (5 timer siden): Unødvendig er det ikke, men det burde ha vært bedre gjennomført. I alle fall med tanke på flerspiller. https://quake.fandom.com/wiki/List_of_Quake_Source_ports Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 20. august 2021 Del Skrevet 20. august 2021 Ekstremt skuffende, eg var naiv nok etter alle lekasjene i QuakeCon sendeskjemaet til å håpe på et heilt nytt Quake, men nope. 1 Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 24. august 2021 Del Skrevet 24. august 2021 Konge release so far for et gjensyn i single player. Elsker at musikken er med. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. august 2021 Del Skrevet 24. august 2021 Den nye utvidelsen Dimension of the Machine er jo helt rå også! For ett level design og ekstrem fethet generelt! Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 24. august 2021 Del Skrevet 24. august 2021 Mala skrev (3 minutter siden): Den nye utvidelsen Dimension of the Machine er jo helt rå også! For ett level design og ekstrem fethet generelt! Skal testes ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå