SirHartge Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Noen som spiller dette? Har nettopp avslutta 2 sesong med hødd. Rykka lett opp i 1 sesong. 2 sesong vant jeg serien og cupen. Var heldig med trekningene i cupen da, møtte kun et tippeliga lag.. Nå står jeg foran 3 sesong, håper på kvalikk til champions league, money money Lenke til kommentar
^WeaKlinG^ Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 jo da spiller akuratt nå med cardif... rykka opp til pl første sesongen. kjøpte nathan ellington, federico mallaganes, gareth williams og michael dawson (se to sist nevnte i bytte mot danny gabbidion første sesongen i pl kjøpte jeg cavenghi fra river selte malaganes til man utd får masse penger... i tillegg kjøpte jeg perotta fra city og selte kavanagh, signa dessuten freddy adu fra river. havna på 6 plass første sesongen for øyeblikket er jeg i min 3 sesong og ligger på 4 plass i begynnelsen av november etter en relativt svak start etter min mening. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Har fått dilla på å spille med norske lag. Er digg å prøve å få dårlige norske lag til CL. Blir masse penger av det! Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Dere må ha spilt mye, eller så er jeg talentløs. Sliter med å unngå sparken med dårlige lag jeg. bruker dere noen spesifikk taktikk eller noe slik? Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 offtopic: SirHartge hvilket grafikkort har du? Ser ingen opplysninger i profilen din eller er det classified? hehe.... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Såklart spiller jeg 03/04. Er i sesong 4 med Fiorentina. Rykket opp til Serie A. første sesong med en helt grei tredjeplass. Sesong to klarte jeg å kare meg opp på en trettendeplass som var over all forventning, og i sesong tre endte jeg på femteplass. Vant den italienske cupen i sesong tre, og tapte supercup finalen i sesong fire. Holder på å bygge opp et lag rundt noen av de yngeste spillerne. Laget mitt i starten av sesong fire er slik: De Sanctis Biscan - Bacis - Henchoz - Tsiolis Partridge - Knopper - Kujala - El Kadouri Onwuachi - Jackson Innbyttere: Babangida, Graffiedi, Maggio, Acuña, Aliadiére, Forlán +++ Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) Fuck, dobbelpost Endret 9. januar 2004 av Mr. Crunch Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 offtopic: SirHartge hvilket grafikkort har du? Ser ingen opplysninger i profilen din eller er det classified? hehe.... hErcules 8500LE Har spillt med Fiorentina jeg også. Er lett å rykke opp, men sliter med å vinne Serie A. Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 eneste problemet jeg har med cm 03/04 er at det er for enkelt å oppnå suksess. Usannsynlig til de grader Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 åssen lagoppstilling/taktikk brukte du med Fiorentina den første sesongen? :o Lenke til kommentar
zombien Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Seff spiller jeg CM. Spiller forøyeblikket en save med Man United, hvor jeg har henta inn 50 talenter før sessongen starter, og satser på å bygge opp "morgendagens lag".. Tatt though en pause i den gamen, for å spille CMNorges nye konk, som er 2 sessonger med GIF Sundsvall. Aldri spilt i Sverige, så det kan bli utrolig morsomt. Ser mange prater om Fiorentina, og jeg vant jo Fiorentina konken på CMNorge.com..rykk opp, og du får hauger av penger til å bruke på nye stjerner. Lån det du kan, og handle inn billige talenter Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 åssen lagoppstilling/taktikk brukte du med Fiorentina den første sesongen? :o Jeg brukte 4-4-2 vanligvis, med en liten avveksling til 5-3-2 når det gikk tungt. Hvis det var meg du spurte da... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Seff spiller jeg CM. Spiller forøyeblikket en save med Man United, hvor jeg har henta inn 50 talenter før sessongen starter, og satser på å bygge opp "morgendagens lag".. Tatt though en pause i den gamen, for å spille CMNorges nye konk, som er 2 sessonger med GIF Sundsvall. Aldri spilt i Sverige, så det kan bli utrolig morsomt. Ser mange prater om Fiorentina, og jeg vant jo Fiorentina konken på CMNorge.com..rykk opp, og du får hauger av penger til å bruke på nye stjerner. Lån det du kan, og handle inn billige talenter Okay, så du vant altså? Gratulerer. Sendte ikke inn mine resultater jeg, da de lå på hytta til 4 Januar Gidder du å si akkurat hva du oppnådde? Ville vært interessant å vite, siden det ikke står noe om det på CMNorge.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå