Arodem Skrevet 18. august 2021 Del Skrevet 18. august 2021 Pokémon Legends: Arceus viser åpne sletter, bysamfunn og flyving over verdenen. Se mer av det nye Pokémon-storspillet med en åpen verden 1 Lenke til kommentar
Gromrunk Skrevet 18. august 2021 Del Skrevet 18. august 2021 På mange måter spillet man har ønsket seg siden man spilte Pokemon Rød/Blå som barn, men dette ser helt ufattelig uinspirert og platt ut. Veldig synd. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 18. august 2021 Del Skrevet 18. august 2021 Gromrunk skrev (5 minutter siden): På mange måter spillet man har ønsket seg siden man spilte Pokemon Rød/Blå som barn, men dette ser helt ufattelig uinspirert og platt ut. Veldig synd. Er ganske nysgjerrig på hvordan dette måler seg med temtem. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 18. august 2021 Del Skrevet 18. august 2021 Gromrunk skrev (15 minutter siden): På mange måter spillet man har ønsket seg siden man spilte Pokemon Rød/Blå som barn, men dette ser helt ufattelig uinspirert og platt ut. Veldig synd. Helt utrolig at de fortsatt ikke har laget en ordentlig, høybudsjetts 3d Pokemon RPG i "ånden" til de første gameboy spillene deres. 4 Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 18. august 2021 Del Skrevet 18. august 2021 Iki skrev (14 minutter siden): Er ganske nysgjerrig på hvordan dette måler seg med temtem. Åssen er Temtem nå? Jeg spilte det i early access, men ble lei fort. Er det ferdig? Er det en stor spillerbase? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. august 2021 Del Skrevet 18. august 2021 Det såg ganske tamt ut ja. Bakke, nokre tre og diverse Pokemon spreidd rundt. Skal ikkje dømme heile spelet basert på det ein har sett, men verda såg ikkje så veldig livlig ut. 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 18. august 2021 Del Skrevet 18. august 2021 KarvaBlad skrev (1 time siden): Åssen er Temtem nå? Jeg spilte det i early access, men ble lei fort. Er det ferdig? Er det en stor spillerbase? Fortsatt early access, med noen få forbedringer. På PC er det ikke mange spillere, regner med de fleste spiller det på konsoll. Det ser ut til at utviklerne er ganske flinke på oppdateringer, da de har flere per måned. 1 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. august 2021 Del Skrevet 18. august 2021 Den første preview'en av dette så meget dårlig ut, og med en framerate som virket elendig. Dette derimot så betydelig bedre ut. Ønsket meg et open world Pokemon spill siden rød og blå, så er ganske spent på denne. Lenke til kommentar
tct93 Skrevet 19. august 2021 Del Skrevet 19. august 2021 (endret) @Schweigaard Problemet er vel at det tjener så mye allerede, uten å måtte gjøre spesielt stor innsats. Endret 19. august 2021 av tct93 Lenke til kommentar
mkri96 Skrevet 20. august 2021 Del Skrevet 20. august 2021 Verden virker tom og kjedelig Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 26. august 2021 Del Skrevet 26. august 2021 Skal følge med på anmeldelser. Pokemon open World har jeg drømt om siden Pokemon Stadium på N64. Alle som spilte det skulle egentlig ønske det var "sånn grafikk, men som Gameboy-spillet." Som andre påpeker virker verden litt tom. Jeg håper de nå tar seg god tid med neste spill og slipper et nytt Pokemon (med bedre grafikk) til lansering av neste Nintendo-konsoll om 3-4 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå