Gromle Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Laget meg en adresse hos Tele2, og har ikke brukt den til noe annet enn litt mailing til Tele2's kundeservice. Og rett etter jeg hadde mailet dem, så kommer det spam-mail susende, ikke mye, men nok til å få meg til å lure. Kan det virkelig være så at Tele2 gir mailadressen til sine kunder videre? Eller er det bare tilfeldigheter kanskje... Lenke til kommentar
knutie Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Kanskje noen har hatt den mailen før deg- Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg har enormt store problemer med flere tele2 adresser. Kan ikke brukses! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Kan det virkelig være så at Tele2 gir mailadressen til sine kunder videre? Eller er det bare tilfeldigheter kanskje... Brute force spam-angrep er helt vanlig på alle ISP-ers adresser. Lenke til kommentar
fredster Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Kan det virkelig være så at Tele2 gir mailadressen til sine kunder videre? Selvfølgelig ikke ! Har selv hatt Tele2 i et år nå, og har ikke fått annen spam enn den jeg selv kan bebreides for å ha skaffet meg (fort gjort når man kommer fra fest, og syntes alle tilbud er SINNSYKT bra, og bare MÅ være med ) ! Lenke til kommentar
Monkey Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Det finnes jo programmer som spammere bruker, som genererer titusenvis av mailadresser i sekundet eller noe helt vilt i den stilen. Tipper de har lagt en bråte med ISP inn i programmet - så da vil det jo treffe en korrekt adresse fra tid til annen. Sikkert det som er skjedd med deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå