DontTouchMyPhone Skrevet 18. august 2021 Forfatter Del Skrevet 18. august 2021 Akkurat, det er sånt jeg ikke ser; takk! Da blir det en runde til i tenkeboksen i forhold til de to... Siste jeg vil spørre om er denne (har fått tillatelse til å spytte i litt til): https://www.netonnet.no/art/gaming/gaming-pc/stasjonar-gaming-pc/hp-hp-pavilion-gaming-tg01-2002no/1018533.11514/ Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 18. august 2021 Del Skrevet 18. august 2021 Ja den er god, oppgradert til 1TB lagring og opp fra 6 til 8 kjerner på CPU i forhold til den andre. Om det er innenfor budsjettet ditt så er det absolutt ikke et dårlig kjøp. 1 Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 18. august 2021 Forfatter Del Skrevet 18. august 2021 Takk for svar, da er det egentlig et spørsmål om pris. Så da blir det nok enten den du linket til med 512GB og god til spill, eller denne siste. Plenumsavgjørelse kjennes det ut som... Lenke til kommentar
thundersgod Skrevet 1. september 2021 Del Skrevet 1. september 2021 Spillet kan også kjøre på en billig kontordatamaskin, som jeg har gjort før, ikke mer enn bekymring Lenke til kommentar
Gjest Slettet-F4GxcFLrtu Skrevet 3. september 2021 Del Skrevet 3. september 2021 Grøss og gru. Lavklasse peasant maskin XD du har min sympati Har du prøvd å besøke Komplett og få dem til å bygge en skreddersydd PC? Der kan du velge forskjellige komponenter og justere prisen på den måten. Men det er vanskelig å unngå en pris lavere enn 9000, spesielt hvis du vil ha en future proof maskin som er tilstrekkelig til å klare litt flere spill en urgamle WOW. Du kan jo også sjekke om de har litt billigere ferdigbygde stasjonære der også Lykke til Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 4. september 2021 Del Skrevet 4. september 2021 Kjøp noe med bedre ytelse nå. Lagring er relativt billig og er lettest å oppgradere senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå