EC Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Kjipern! Dette var skikkelig leit å høre. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Føler med deg SirHartge. Det var synd at det tok slutt etter 3år og 8 måneder Men kjærlighetssorgen slipper nok taket etter at du har fått litt tid til å tenke og bearbeide sjokket. Endret 8. januar 2004 av StrongBad Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Dag 7 Da har jeg bestillt 7 røde langstilka roser til henne. Håper hun blir litt glad da.. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Leit å høre! Føler virkelig med deg dude.. Skulle ønske jeg hadde noe bedre å si som kanskje kunne hjelpe litt..! Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Leit å høre! Føler virkelig med deg dude.. Skulle ønske jeg hadde noe bedre å si som kanskje kunne hjelpe litt..! Tar sjangsen på å foreslå Thailand, "The land of a thousand... durr... somethings". Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Det er, vet ikke hva jeg skal si jeg, helt jævelig når sånt skjer... Man blir liksom så satt ut, klarer ikke å "fungere" skikkelig... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Leit å høre! Føler virkelig med deg dude.. Skulle ønske jeg hadde noe bedre å si som kanskje kunne hjelpe litt..! Tar sjangsen på å foreslå Thailand, "The land of a thousand... durr... somethings". Det er det dummeste jeg har hørt Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Vell.. uansett.. Vi pratet masse om dette på #hw.no undernet igår.. eller idag.. natt til idag er vell best og si. Han er velkommen her i bergen. Grunnen til dette er at det er så mange som har pratet med han over nett og han startet #hw.no undernet og alt sammen.. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Tar sjangsen på å foreslå Thailand, "The land of a thousand... durr... somethings". Det er det dummeste jeg har hørt LOL!!! Glitrende morsom kombinasjon av avataren din + kommentar. Meget, meget, MEGET, morsomt*. * Ikke vondt ment hvis avataren din er deg, da. EDIT: Ja, det er det vist. Anyway, ikke vondt ment, Kine. Endret 8. januar 2004 av DrDoogie Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg er _ikke_ fra Thailand, Stig Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Jeg er _ikke_ fra Thailand, Stig rly*? I didn't know that... Men "Stig"? Er det jeg som begynner å miste oversikten over alle dem falske identitetene mine? EDIT: * bare tojser. Endret 8. januar 2004 av DrDoogie Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Tok jeg feil? Mente å huske at du heter Stig Atle Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Tok jeg feil? Mente å huske at du heter Stig Atle Tja. Ikke at jeg sier det nødvendigvis er feil, men hvor har jeg da truffet deg før... baby? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Den gangen i Thailand! Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Den gangen i Thailand! Ja, selvsagt. Da er det jaggu ikke rart jeg ikke husker. Anyway, takk for sist dah! Lenke til kommentar
zombien Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Dakal Hartge. føler med deg Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Forresten så er jeg opprinnelig fra Korea. Så det så Jeg bare reiser til Thailand for å få meg litt pulings av og til Men, OJ, sorry. Skal slutte å spamme i tråden her nå Endret 8. januar 2004 av darkness| Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Føler med deg.. Virkelig synd.... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg bare reiser til Thailand for å få meg litt pulings av og til WTF? IGJEN! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg