SirHartge Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Dama var ikke forelsket i meg lengre.. Jeg elsker og savner henne utrolig mye. Takk for 3 år og 8mnd vi hadde sammen.. Elsker deg Lillian. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Synd det Robert.. *Referere til LANG prat på IRC* Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Dakkar Hartge! Hang in there Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Leit å høre, du må ha det vondt inni deg. Siden jeg aldri har hatt dame så har jeg ingen anelse om hvordan du føler det, bortsett fra dårlig da. Måtte lykke følge deg resten av livet. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Nei forba.... det var synd! Så lenge samme for å så bli slutt kan eg tenke meg er forferdelig. Men korfor har eg på følelsen på at hun kommer tilbake? Lenke til kommentar
Term Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 OMG jeg føler med deg. Vet hvor jævli det er når en dame drar og du absolutt ikke vil at det skal skje. Savner fortsatt Sarah selv om jeg prater med henne jevnlig, men det er ikke så gøy når hun ikke kommer tilbake til norge Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Dette er dag nr 6 etter jeg fikk beskjeden. Men jeg trodde det skulle ordne seg.. Men hun vil ikke komme tilbake. Hun henter vel tinga sine fredag eller lørdag Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Virkelig synd Hartge Så langt forhold og greier, virklig leit Lenke til kommentar
knutby Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Huff,Huff skulle hvert en mental sperre så ikke folk kunne gå fra hverandre. Altså så man levde lykkelig hele tiden:D Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Føler med deg, er helt jævli' når man ikke kan dele livet med dem man vil. Har ikke akuratt vært i samma situasjonen da det var jeg som gjorde slutt et langtids forhold. Men har vært borte dem som leker med andre følelser. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Du har mine dypeste medføleser Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Det er vondt... Føler med deg. Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 umf..kvinnfolk. vel, kondolerer. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Vet hvordan det er å savne noen du elsker! Vet hvordan du har det, mine følelser er med deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg