OeO Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 mest geniale dc klienten jeg har prøvd, mangler kanskje net-limiter for folk som må dele pc med andre, upload og download, men det er det eneste.... aldri hatt så gode hastigheter før Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) Reverse Connect er vel ikke så populær på alle hubbene... Det er ofte du ser f.eks "Only DC++/oDC allowed" eller lignende. Endret 21. januar 2004 av RikkyRally Lenke til kommentar
jokki Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Reverse Connect er vel ikke så populær på alle hubbene... Det er ofte du ser f.eks "Only DC++/oDC allowed" eller lignende. Det heter helt korekt DC++ Reverse connect eller noe sånt, og ser akkuratt ut som dc++ bare med et par modifiseringer. Regner med at den da også blir gjenkjent som DC++ av andre hub-er. Har i allefall ikke hatt noen problemer med å komme inn på hub-er med Reverse Connect. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Jeg bruker DC++ har aldri prøvd oDC så jeg kan ikke si noe om den , kan noen gi meg link til oDC? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 kan noen gi meg link til oDC? http://gempond.com/odc/ Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Har i allefall ikke hatt noen problemer med å komme inn på hub-er med Reverse Connect. Du kommer inn på hubber ja, men jeg har blitt kicket fra hubber pga "hacked DC++ client". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå