zaico Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Hva mener dere er den beste dc clienten? Har selv prøvd noen, beste jeg har prøvd er dc++. Finnes det noen clienter som lar deg downloade samme filen fra fler brukere? (som i kazaa) Endret 8. januar 2004 av zaico Lenke til kommentar
snole Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg foretrekker oDC som er en forbedret utgave av DC++. Den er bygd på kildekoden til DC++. Når det gjelder hashing (som det heter) har jeg ikke vært borti klienter som støtter det. Men har hørt at det fins, om det er sant vet jeg ikke. Er uansett ikke noe problem, man finner folk med god nok hastighet til at det går fort, selv om man henter fra bare den ene personen. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Har testet oDC det er riktig nok et år siden, da syntes jeg dc++ var bedre! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Har bare hatt DC++ siden begynnelsen av. Kanskje eg skal teste ut oDC bare for å skjekke om eg går glipp av noe. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Bruker oDC og er fornøyd med den, vet ikke om det er den beste. Lenke til kommentar
snole Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Godt tips, v5,3 er ikke bra. Likte den ikke, pluss masse HUB-scripts som ikke godtar tag'en, og trur det er en fake versjon. Da blir du kicket. v5.212 er tingen. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Er vel kommet en patch til 5.3... Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 DC++ har holdt for meg Lenke til kommentar
jokki Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Egentlig er denne tråden feilposten og pleier prinsepielt ikke å svare da, men siden en moderator har sett den så får det gå. Reverse connect dc++ støtter multisource downloading som det heter. har ikke en url, men søk på reverse connect i google så skal jeg heller hjelpe deg hvis du ikke finner den. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Egentlig er denne tråden feilposten og pleier prinsepielt ikke å svare da, men siden en moderator har sett den så får det gå. Reverse connect dc++ støtter multisource downloading som det heter. har ikke en url, men søk på reverse connect i google så skal jeg heller hjelpe deg hvis du ikke finner den. Feil post? snakker du om? Det har veldig mye å gjøre med Internett & Nettverk... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Egentlig er denne tråden feilposten og pleier prinsepielt ikke å svare da, men siden en moderator har sett den så får det gå. Reverse connect dc++ støtter multisource downloading som det heter. har ikke en url, men søk på reverse connect i google så skal jeg heller hjelpe deg hvis du ikke finner den. http://reverseconnect.sourceforge.net/ Denne skal jeg teste ut Lenke til kommentar
xthal Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Liker Stealth DC++ jeg, kan komme inn på så mange hub'er samtidig da Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Noen som har prøvd CZDC, BCDC, Reverse Connect DC eller zDC? Lenke til kommentar
zaico Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Egentlig er denne tråden feilposten og pleier prinsepielt ikke å svare da, men siden en moderator har sett den så får det gå. Reverse connect dc++ støtter multisource downloading som det heter. har ikke en url, men søk på reverse connect i google så skal jeg heller hjelpe deg hvis du ikke finner den. http://reverseconnect.sourceforge.net/ Denne skal jeg teste ut Hørtes meget lovende ut Lenke til kommentar
zaico Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Egentlig er denne tråden feilposten og pleier prinsepielt ikke å svare da, men siden en moderator har sett den så får det gå. Reverse connect dc++ støtter multisource downloading som det heter. har ikke en url, men søk på reverse connect i google så skal jeg heller hjelpe deg hvis du ikke finner den. Mener denne skal stå under internett & nettverk eneste alternativet som er nogenlunde riktig er programmer, vet ikke hva moderatorene foretrekker. Men takk for tipset om reverse connect. Endret 8. januar 2004 av zaico Lenke til kommentar
jokki Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Dere fant url'en til reverse connect ser jeg Når det er snakk om klienter til et nettverk/protokoll så er det et _program_ og snakk om programmer hører hjemme under programmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå