DanielP Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Haha, ja du vett De har faktisk mening De er alle sangtekser. Tror det er We are the world TJcombo: Skal se om jeg ikke kan få lagt inn noe annen grafikk istedet DanielP Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Men du skal ha det at det er litt av noen f4g-bilder du har! Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 TJcombo: Skal se om jeg ikke kan få lagt inn noe annen grafikk istedet Sweeeeeeeeeeet! Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Men du skal ha det at det er litt av noen f4g-bilder du har! Hahaha: Noen spesielle du tenker på Hehe, har bare lagt ut ett par for å prøve scriptet DanielP Endret 8. januar 2004 av DanielP Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 MÅ bare si at jeg synes det er veldig positivt at du benytter HTML til det den skal benyttes til og designer med CSS! N1 Css-layout er én ting, men det er fortsatt et stykke igjen til den endelige seperasjonen av struktur og presentasjon. (Litt bakgrunnsinformasjon) Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Det har du rett i, men det er ingen grunn til ikke å begynne separasjonen, så lenge CSS1 støtter alt du gjør! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 logoen oppe til høgre kan trenge litt antialiasing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå