DanielP Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Holdt på med noe for en stund siden, og har nå nettopp gjort litt mer på det. Lyst å se på pg si hva dere synes. Eneste formålet er ren hjemmeside. Hvis dere har noe som dere ikke liker, kom gjerne med forslag til forbedringer. Farger OSV. Er noen få bugs, men de skal jeg få fikset snart. Danielp EDIT: Litt mer bugs i IE enn i Opera, så vet allerede dette. EDIT 2: Hehe, oops: Er egentlig den som er i i linkene. Men har er en ny: Her Endret 8. januar 2004 av DanielP Lenke til kommentar
dacourt Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Har du en url å vise til også? dacourt Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Synest den lilla fargen var vel mørk. Ellers var det mye bra grafikk. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Synest den lilla fargen var vel mørk. Jepp. Gjorde det vanskelig å lese. Lenke til kommentar
kefirgut Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Ser ikke helt poenget med det breie feltet til høyre uten innhold. Er det meningen at du skal ha noe der? Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Kefirgut: Er ikke helt sikker enda Vet det kanskje er litt vanskelig å lese. Men noe forslag til annen farge på font? DanielP Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg klare ikke lese et ord på siden uten å merke teksten! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Veldig mørk og ikke så spennende utseende. Har liksom sett det 10 000 ganger før :\ Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Har liksom sett det 10 000 ganger før :\ SÅ mange??!?? Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Kult design, men helt uleselig... med hvit font eller lysegrå ville det nok blitt bedre ut. Så heller ikke forskjell på linker og tekst. Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Hva med nå? Har fyrt inn litt mer hvitt/grått istedet. Takker for feedback DanielP Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Ligner litt på PoleCat sin design, bare at topp grafikken ser ikke så fint ut. Men nå er teksten hvertfall mye tydeligere! Veldig Bra! Endret 8. januar 2004 av tjcombo Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Vet den har preg av PoleCat sin... Merket det da jeg først postet banneren:P Jeg har nok bare dette ett par uker, holder allerede på med nytt design. Lærer hele tiden vettu Vanskelig å komme på noe originalt, alt er brukt. Takker DanielP Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Fikset litt på banneren.... ble denne bedre eller? Har ikke stroket rundt enda, får gjøre det når jeg kommer fra jobb DanielP Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Denne ble klart bedre, jeg likte ikke den text greia øverst til venstre though... Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Er det "smidt" teksten du mener eller? Takker DanielP Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 jeg husker ikke hva det kalles akkurat nå, men de små tekstene. Øverst til venstre sier seg selv egentlig.... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 MÅ bare si at jeg synes det er veldig positivt at du benytter HTML til det den skal benyttes til og designer med CSS! N1 Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Er det "smidt" teksten du mener eller? Takker DanielP kikka litt på http://marcelo.danielp.org/ Du liker å ha texter uten mening i grafikken ser jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå