thomas81 Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) øøøh,,,, jeg har bestillt en Eheim 1046... alt det andre går med 10mm slange,,, hva gjør jeg for å få den pumpen til å funke med 10mm slange? Endret 8. januar 2004 av thomas81 Lenke til kommentar
SaamB Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Regner med at denne vil løse problemet rekker sikkert å få den på samme bestillinga : Edit: Ta heller denne du... Edit2: Sorry, er som sagt litt trøtt... iom at det er på pumpa, kan du sikkert klare deg med den i plast sorry at jeg roter litt... Endret 8. januar 2004 av SaamB Lenke til kommentar
thomas81 Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) takk MEN,,, er det ikke 2 forskjellige på den pumpen? edit: den andre er 11mm, den er vel kanskje fin til den 10mm slangen vi skulle kjøpe? link slange Endret 8. januar 2004 av thomas81 Lenke til kommentar
SaamB Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jo, men dersom jeg ikke tar helt feil, er den andre på 11mm, og da klarer du nok å presse på 10mm slangen? Lenke til kommentar
thomas81 Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 ok,,, går for plasten jeg da? tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
SaamB Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Bare hyggelig vettu, og god natt Lenke til kommentar
thomas81 Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 har forresten bestillt samme hovedkort og skjermkort som du har,,,,, noe prob med vannkjøling på de? cpu/nb/gpu ? Lenke til kommentar
SaamB Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Vel, har bare fått bestilt cpu blokka foreløpig (DD Maze4), men skal ha DD Maze4 på gpu, og DD Z-Chip chipset blokk på nb etterhvert. (Ble en litt for dyr jul og nyttårsaften, og snart kommer julebordet (!) og tømmer resten av kontoen tenker jeg Men jeg kan ikke se at det skal bli noe problem med denne løsningen Edit: Insomnia please release me!!! Endret 8. januar 2004 av SaamB Lenke til kommentar
thomas81 Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) hehe ok, jeg bestillte Maze4 cpu, Maze4 gpu (den var jæla dyr!!!!) og AC NB-kjøler betalte med visa hos netconnection.no, håper varene kommer Endret 8. januar 2004 av thomas81 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå