Trøbbel Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Hei! Jeg har bygg meg en PC med noen nytt og noe gammelt. Nytt: MultiCom midi ATX aqua design (219) 300W Hovedkort :ECS-K7S5A Elitegroup K7S5A ATX Prossesor: AMD Duron 1100MHz 200FSB socket-A harddisk: Western Digital 40.0GB 7200rpm ATA-100 Gammelt: Harddisk: ### - WESTERN DIGITAL 3.2GB DMA/33 Grafikkkort:ATI PCI 3D Charger m/2MB EDO RAM 3D rage II Cd spiller:Creative 24x IDE CD-ROM spiller Cd brenner:Sony ?? 32/12/4 Hardiskene er koblet på Ide1 med den nye som Master og den gamle som slav. Cd spillerene med den gamle som master og brenner som slave. Bios alt ok. Ved installasjon av operativsystem (jeg har prøvd en del forskjellige)får jeg trøbbel når filer skal kopieres over til hardisken. Får ikke installert noe. harddisk partisjonene har vært ok ved alle installasjonsfosøkene. Har skiftet kabel, med det hjalp ikke. Hva kan det skyldes? Trenger den PC'n så alle tips mottas med stor takk. Lenke til kommentar
Gunnar Malmstrøm Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Hej. Dum fråga men har du angett vilken partition som ska vara start partition. Och har du haft den gamla disken installerad med et OP så får du problem,eftersom du inte kan ha två diskar som er startande. Lenke til kommentar
Trøbbel Skrevet 11. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2002 Hei! Har funnet ut av problemet. Det var faktisk et dårlig og gammel minnekort som lagde alle problemene for meg. Jeg skifte det og har inngen problemer mer. Uansett takk for responsen!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå