monkkkkkkkkkkkkkkk Skrevet 16. august 2021 Del Skrevet 16. august 2021 Hei, Jeg tenkte å starte en nettbutikk, og da selge alt av blant annet mobiltilbehør i første omgang. Tenker å utvide sortementet etter hvert med andre gadgets og datatilbehør osv. Litt i samme gata som Teknikmagasinet. Problemet mitt er valg av navn, og lurer derfor på om noen her inne har noen gode forslag til navn. Navnet kan like gjerne være abstrakt. Alle forslag mottas med glede! Lenke til kommentar
Kilko1337 Skrevet 19. august 2021 Del Skrevet 19. august 2021 Mobiland Mobilo Mobilextra Mobilkompisen Mobilting Mobilstuff Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 20. august 2021 Del Skrevet 20. august 2021 Bra forslag fra Kilko, men ville kanskje forandret det første forslaget til Mobilland. Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 22. august 2021 Del Skrevet 22. august 2021 Kanskje dumt å ha med "mobil" i navnet da han etter hvert ønsker å utvide med andre typer gadgets. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. august 2021 Del Skrevet 22. august 2021 Mobilllllllllllllllllllllll 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. august 2021 Del Skrevet 23. august 2021 Telehor, desverre tatt av Telenor... vise bare hvor mange som skriver telehor.. Gouldfan skrev (På 8/22/2021 den 18.42): Teknor.no Det er tatt. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 23. august 2021 Del Skrevet 23. august 2021 Dubious skrev (1 time siden): Telehor, desverre tatt av Telenor... vise bare hvor mange som skriver telehor.. Det er tatt. NorTek.no Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 23. august 2021 Del Skrevet 23. august 2021 Istekno.no Den er iallefall ledig om det passer. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 23. august 2021 Del Skrevet 23. august 2021 Teknokilden.no Synes jeg fenger og sjarmerer siden navnet står for noe. Den er ledig også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå