Gå til innhold

Ny Mobil! Trenger Hjelp


Anbefalte innlegg

Sitter her med min T68i nå,som har ifølge SE fått slagskader,antenna funker dårlig,så da er det på tide med ny mobil. :)

Har lest litt på forumet her,men har ikke klart å bestemme meg.. Men her er ihvertfall de jeg vurderer..

 

1. SE Z600 - Grei tlf,men litt klumpete og ikke spess pen,men vurderer og kjøpe noe annent en SE siden de går istykker så lett..

 

2. Nokia 6600 - denne har jeg veldig lyst på,men har lest en del tester,og hørt at den har elendig batteri kapasitet,gidder ikke å ha en mobil jeg må lade hver 2 dag.. + den virker litt "plastik" aktig,kan gå istykker litt lett..

 

3. Samsung E700 - Har egentlig gitt opp denne,lest mye negativt på forumet her.. + syns ikke den er spess stilig og den er litt for liten for min smak.. ikke noe bluethoot heller..

 

4. SE T610 - er det noe vits å kjøpe denne nå? T630 kommer jo snart...

 

Mest av alt kunne jeg tenkt meg Nokia 6230 eller SE Z1010,men når kommer disse?

 

Siemens SX1 har helt idiotiske taster ,så den vil jeg ikke ha..

Brenner litt etter Nokiaa 6600 .. litt pga MMC muligheten,hva syns folk om 6600? men tanke på batteriet o.s.v...

 

PS: Synd SE Z200 har flere funksjoner.. :/ Rå lekker tlf

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kommer litt an på hva du har tenkt på. Har du behov for bluetooth? eller vil bare ha det for å ha det? Jeg har selv kjøpt meg E700, og har hørt mye bra om den selv om den ikke har bluetooth, noe som jeg ikke kommer til å bruke uansett.

Jeg har hørt altfor mye negativt om E700, og bluetooth er faktisk blitt en del av hverdagen for min del. Så her i gården er BT faktisk ett krav! Er så greit å kunne legge mobilen på dashboardet, og sitte med laptopen i fanget og skrive innlegg på amobil f.eks :o)

Lenke til kommentar
3. Samsung E700 - Har egentlig gitt opp denne,lest mye negativt på forumet her.. + syns ikke den er spess stilig

Hvis du synes e700 ikke er så stilig, så kjøper du den ikke. Så enkelt er det. Hadde den sett ut som en 6600, hadde ingen kjøpt den.

 

Det kommer jo veldig an på hva du trenger. Hvis du ikke har bruk for en avansert telefon, går du ikke for 6600 eller sx1. Begge er også veldig stygge etter min mening.

Hvis du ikke krever så altfor mye, men allikevel vil ha en relativt ny, fin og helt grei mobil funksjonsmessig, ville jeg anbefalt deg SE z200.

 

*edit: Endra sitat

Endret av sirpetterjones
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...