Gå til innhold

Lurer du fortsatt på hva Steam Deck er?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fleskelars skrev (1 time siden):

For oss som drar på årene , blir det utrolig smått å spille pc-spill på slike små skjermer - får vondt i hue av bare å tenke på det ;) .

Tjaaa, hva er å dra på årene? Er selv i 40-årene og ser veldig frem til dette. Er alt hva jeg ønsket at Switch skulle være i sin tid.

• Liker 1
Lenke til kommentar
On 8/16/2021 at 9:40 AM, The_Swordman1 said:

Jeg venter enda på at vavle Index'en skal dukke opp i norge uten om å bestille den via tredjeparts nettsider fra scalpers :L

Det er noe dritt! Tipper jeg må gå via en 3dje part for Index 2 også, jævlig stress og dyrt :(

Men håpet nå er jo at Steam Deck skal bli såpass populært og presset så stort fra forbrukere at en av de større elektronikk kjedene eller netthandlene her i landet lager en avtale med Valve, da er det håp for VR også. Canada Australia og Japan har egne avtaler med Valve om Index.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Tenkt kjøpe meg steam deck da… er bare bærbare som jeg kan spilles uten få angst grunnen 3d spill i ps5😢 gir meg hard angst 4 dager … vr spill gir meg 1 dags angst er eplepsien…. Fikk den i bilde bursdag presang har spillet i 3 dager i Residen evil 3 nemesis null angst da 🥰 har steam biblioteket mitt da på 200 til 300 spill der 👍

IMG_2718.jpeg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...