Espen Jansen Skrevet 15. august 2021 Del Skrevet 15. august 2021 Valve oppsummerer deres «Switch-killer» i en ett minutts lang video. Lurer du fortsatt på hva Steam Deck er? Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 15. august 2021 Del Skrevet 15. august 2021 For oss som drar på årene , blir det utrolig smått å spille pc-spill på slike små skjermer - får vondt i hue av bare å tenke på det . 1 Lenke til kommentar
Marfu Skrevet 15. august 2021 Del Skrevet 15. august 2021 Fleskelars skrev (1 time siden): For oss som drar på årene , blir det utrolig smått å spille pc-spill på slike små skjermer - får vondt i hue av bare å tenke på det . Tjaaa, hva er å dra på årene? Er selv i 40-årene og ser veldig frem til dette. Er alt hva jeg ønsket at Switch skulle være i sin tid. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 15. august 2021 Del Skrevet 15. august 2021 Lurer på ergonomien til den der. Sega Game Gear var halve størrelsen og helt håpløs å holde. Lenke til kommentar
Magnus Rydningen Skrevet 15. august 2021 Del Skrevet 15. august 2021 Har dere fått bekreftet at Valve vil selge den via Steam i Norge? Er ekstremt ergelig at de ikke tilbyr sine andre produkter her. 2 Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 15. august 2021 Del Skrevet 15. august 2021 (endret) Et alternativ kan være å spille på en laptop eller nettbrett/mobil. Ser ikke helt behovet. Men klart om det blir bra og prisen er akseptabel så kan det bli en suksess. Endret 15. august 2021 av Svein M Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 15. august 2021 Del Skrevet 15. august 2021 Dumt navn på produktet. For nært Elgato Stream Deck, kun én bokstav forskjell. https://www.elgato.com/en/stream-deck 1 Lenke til kommentar
The_Swordman1 Skrevet 16. august 2021 Del Skrevet 16. august 2021 Jeg venter enda på at vavle Index'en skal dukke opp i norge uten om å bestille den via tredjeparts nettsider fra scalpers :L Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. august 2021 Del Skrevet 16. august 2021 1 hour ago, The_Swordman1 said: Jeg venter enda på at vavle Index'en skal dukke opp i norge uten om å bestille den via tredjeparts nettsider fra scalpers :L Nå er det vel uansett best å vente på index 2 og håpe den kommer tiø Norge Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 18. august 2021 Del Skrevet 18. august 2021 On 8/16/2021 at 9:40 AM, The_Swordman1 said: Jeg venter enda på at vavle Index'en skal dukke opp i norge uten om å bestille den via tredjeparts nettsider fra scalpers :L Det er noe dritt! Tipper jeg må gå via en 3dje part for Index 2 også, jævlig stress og dyrt Men håpet nå er jo at Steam Deck skal bli såpass populært og presset så stort fra forbrukere at en av de større elektronikk kjedene eller netthandlene her i landet lager en avtale med Valve, da er det håp for VR også. Canada Australia og Japan har egne avtaler med Valve om Index. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå