Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Uff ja jeg veit.. Men så blir det sånn at jeg vil svare så fort og så treffer jeg tastene i feil rekkefølge og bommer litt osv.. Da blir det mye feil.. Skal skjerpe meg! Havna veldig off-topic her nå.. Det var ikke meninga..

 

Husker ikke hele navnet til den operatøren som het noe med telemegleren på slutten av navnet men jeg vet at pappa har det, gidder ikke spørre han nå..

 

P.S. håper jeg klarte en hel post uten feil, da blir det isåfall den første :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:thumbs:  chess er bra de, eneste minus er vel at det koster så mye å skifte fra et chess abb til et annet  :no:

Tar de penger for å gi fra seg telefon nummeret da eller? Hvor mye koster det?

 

EDIT: Åh, mener du til et annet chess abb? Koster det penger også?

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar

Det synes jeg og fordi kan ikke ha så store utgifter for å gjøre dette, trnger liksom ikke nytt simkort. Tror de bare gjør noe på dataen så vips har du endra abb. type.. Det kostet ikke noe å skifte abbonements type internt når jeg hadde Telenor ihvertfall.. Så det synes jeg var ganske rart ja.. Kanskje vi skulle starte underskriftskampanje mot chess he he

Lenke til kommentar
Ja, tror det koster 200kr til alle nå utenom King som fortsatt er gratis.

Før var det ihvertfall Connect 200 Business 100 og King 0..

Tenkte jeg skulle skifte til Move men gidder ikke når det koster.. :thumbdown:

Helt enig!! Ville skifte fra Connect til Move, men droppet det da jeg hørte det kostet 200,- spenn. Dårlig gjort asså :cry:

Det må vel være noe vi chesskunder kan gjøre? Kanskje vi alle skulle ringe for å bytte abbonnement, for så å bli fly forbanna når de skal ha 200,- for det :laugh:

Lenke til kommentar
Kanskje fått med oss amobil og sier i fra til Chess ( Idar Vollvik) at dette finner vi oss ikke i, vi er jo tross alt kunder der da for at de skal være billige og ikke blodsugere som telenor som skal flå oss for mest mulig.. :green:

Ikke bare telenor som er blodsugere her tror jeg..Det de taper på ringeprisene tar de tydeligvis igjen på andre ting som stort sett er gratis hos andre operatører. Feks må du betale 200 spenn for et nytt sim kort, du må vel også betale for mobilsvar...Men dette med å måtte betale for en endring av abonnementstype som garantert ordnes med et par tastetrykk...det er jo helt på jordet.

Lenke til kommentar

Nå skal dere amatører høre:

 

innmeldingsavgift går med til produksjon av simkort, Chess samt andre operatører får ingen fortjeneste av innmeldingsavgiften

 

fordeler med Chess:

-Norges billigste operatør

-gode priser

-god kundeservice

-kan velge mellom NetCom og Telenor

 

ulemper med Chess:

-ingen

 

fordeler med you:

-ingen

 

ulemper med You:

-liten operatør med 20000 kunder

-NetCom sitt nett

 

bare for å sette punktum, les først denne artikkelen:

http://www.hegnar.no/IT-Kanalen/newsdet.as...=129755&cat=110

 

så denne:

http://www.hegnar.no/hegnar/newsdet.asp?id=129686&cat=103

 

*Chess Communication, for de smarte* :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg vet.. har lyst til å skifte til move, men når det koster 200 så gidde jeg ikke. Da tror jeg kanskje jeg ser meg etter andre operatører hvis chess er så "gjerrige", de har jo ingenting å tape uansett mener jeg (kanskje kunder hvis de ikke gjør noe med dette).. :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...