Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jepp det er vel en av de mest meningsløse trådene på ei stund.

 

Eller må vel si at det står litt utydelig på chess sine hjemmesider. Skjønner godt de som ikke finner det da

Tsk tsk.

 

Det er vel strengtatt ikke vanskeligere å finne det på Chess.no enn telenor og netcom sine sider f.eks? Er jo faktisk bare til å bruke sunn fornuft så ser du det meget kjapt :o)

 

Men det er jo tross alt min mening, og er vel litt "surfe-erfaring" inni bildet, hvis man kan kalle det det. :p

Lenke til kommentar

:thumbs:

Min 100% subjektive vurdering er at Chess er upåklagelig. Ches er den fjerde opratøren jeg bruker, og den jeg er mest fornøyd med. Fordi pris betyr veldig mye når det kommer til mitt valg av opratør. Nei de har ikke fancy nettsider med "Din Side" hvor du kan gjøre alskens ting, men det er nettop en av grunnene til at de er så billige, uten at det går ut over kunderservice (Som f.eks Hello) :thumbdown:

Lenke til kommentar

Skal skifte til Chess når jeg kjøper ny telefon (som skjer i løpet av denne eller neste uke). Dette abbonomentet er jo bedre enn telenor og netcom på alle måter, virker det som iallefall!

Er litt usikker på om jeg skal ha chessConnect eller chessControl da... Men blir sikkert Connect.

Lenke til kommentar
Jeg synes at prisene demmes er meget bra, men liker ikke dette med at det ikke er ett administrasjonspanel. Det er jo forsåvidt en dyr "engangssum" å betale for å få laget noe slikt, men det er utrolig praktisk.

Du tenker på en slik tjeneste der man kan logge inn å sjekke forbruk etc?

I allefall så er den tjenesten under utvikkling, kommer vel i løpet av første halvår 04...

Endret av picko
Lenke til kommentar
Jeg synes at prisene demmes er meget bra, men liker ikke dette med at det ikke er ett administrasjonspanel. Det er jo forsåvidt en dyr "engangssum" å betale for å få laget noe slikt, men det er utrolig praktisk.

Du tenker på en slik tjeneste der man kan logge inn å sjekke forbruk etc?

I allefall så er den tjenesten under utvikkling, kommer vel i løpet av første halvår 04...

Jeg tok kontakt med dem nesten i det de startet, og spurte når noe slikt ville bli tilgjengelig. Og svaret var naturligvis så raskt som mulig, maks to måneders tid. Yeah right liksom....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...