MacBain Skrevet 7. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2021 1 hour ago, Heljar75 said: Ser ikke ut som noe Series X er på lager. Series S har de 50+ på lager. Men det har de hatt lenge. 1 hour ago, Kilko1337 said: De gikk unna fort! 33 minutes ago, Heljar75 said: Det var raskt! Hvor rask var du med på posten din? Tror jeg gikk inn på komplett bare et par minutter etter at jeg fikk varsel om denne posten og da var det utsolgt. 4 minutes ago, aPinkToTheLast said: Takker! Jeg fikk bestilt Bare en vennlig påminnelse om at denne tråden til KUN å poste når dere finner steder som har Xbox Series X inne på lager, slik at folk kan følge denne tråden med e-post varsling uten å få unødvendig mye e-poster om leveringstider etc. Altså kun poster ala "Xbox Series X på lager hos CDON nå" etc. 🙂 3 Lenke til kommentar
FredrikNas Skrevet 11. oktober 2021 Del Skrevet 11. oktober 2021 Er det ikke noen som har laget en Distill.io Json feed for norske butikker for Xbox series X? Brukte en slik når jeg skulle kjøpe PS5, og hadde PS5 etter 24h! Tar gjerne mot tips Lenke til kommentar
Maranello Skrevet 15. oktober 2021 Del Skrevet 15. oktober 2021 Får reservert i Elkjøp-butikker, forventet levering 20. okt. 2 1 Lenke til kommentar
svenka Skrevet 20. oktober 2021 Del Skrevet 20. oktober 2021 Maranello skrev (På 15.10.2021 den 10.37): Får reservert i Elkjøp-butikker, forventet levering 20. okt. Fekk du? Lenke til kommentar
Arsenal96 Skrevet 21. oktober 2021 Del Skrevet 21. oktober 2021 svenka skrev (19 timer siden): Fekk du? Fikk bestilt på Elkjøp idag, de sa den skulle komme 27. Oktober. 2 Lenke til kommentar
Jarle. Skrevet 25. oktober 2021 Del Skrevet 25. oktober 2021 (endret) De har 1 på lager på elkjøp Bømlo. https://www.elkjop.no/product/gaming/spillkonsoll/xbox-konsoller/218667/xbox-series-x-1-tb-sort# Endret 25. oktober 2021 av Jarle. 1 Lenke til kommentar
svenka Skrevet 25. oktober 2021 Del Skrevet 25. oktober 2021 Jarle. skrev (4 timer siden): De har 1 på lager på elkjøp Bømlo. https://www.elkjop.no/product/gaming/spillkonsoll/xbox-konsoller/218667/xbox-series-x-1-tb-sort# Allerede utsolgt 🙄 Lenke til kommentar
Maranello Skrevet 26. oktober 2021 Del Skrevet 26. oktober 2021 Bestilling direkte i butikk hos Elkjøp funker fint, bestilte min 15.10, kan hentes i dag. 2 Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 26. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2021 (endret) 2 hours ago, Maranello said: Bestilling direkte i butikk hos Elkjøp funker fint, bestilte min 15.10, kan hentes i dag. Godt å høre. Rart det ikke er mere offentliggjort at Series X er ganske lett å få tak i hvis du fysisk bestiller i butikk. Vet ikke om andre kjeder som Power etc. har samme praksis? Endret 26. oktober 2021 av MacBain Lenke til kommentar
Frozt301 Skrevet 26. oktober 2021 Del Skrevet 26. oktober 2021 Maranello skrev (2 timer siden): Bestilling direkte i butikk hos Elkjøp funker fint, bestilte min 15.10, kan hentes i dag. Samme her. Bestilte i butikk for 2 uker siden, skal hente den imorgen Lenke til kommentar
Jarle. Skrevet 28. oktober 2021 Del Skrevet 28. oktober 2021 (endret) Jeg bestilte på elkjøp på mandag 25.10 og fikk den idag. Kunne ikke bestille på power Endret 28. oktober 2021 av Jarle. 1 Lenke til kommentar
cortec Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 Jeg ringte til Elkjøp og de sa at man ikke kunne verken kjøpe eller forhåndsbestille selv om man fysisk stilte opp i butikk, så hvordan dere har fått tak i XBOXSX forstår jeg ikke. Elkjøp har ingenting på lager, og har ingen informasjon om når det kommer inn nye konsoller. Lenke til kommentar
albany86 Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 Pussig, var innom Elkjøp Tromsø idag og fikk bestillt Xbox series x med all access. Lenke til kommentar
cortec Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 (endret) Virker som det er mye frem og tilbake, snakket med kundeservice på nett og fikk som svar at "ja det kan du" og så ringer jeg kundeservice på telefon og de sier "det er ikke mulig". Fikk du noe estimert leveringstid? Endret 4. november 2021 av cortec Lenke til kommentar
Norman Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 Jeg snakket med Elkjøp forrige uke på telefon og de bestilte x-box X til meg som jeg hentet i dag. 1 Lenke til kommentar
cortec Skrevet 5. november 2021 Del Skrevet 5. november 2021 Jeg har bestilt i dag, og får levert på fredag. Må nesten hylle Elkjøp for hvordan de nærmest gjør det umulig for scalpers å ta til seg all beholdning. Å måtte stille fysisk opp i butikk, eller pr telefon, og registrere på navn, er helt genialt! Elkjøp sikrer at fans og ikke scalpers får konsollen, og her har de andre kjedene med fysiske butikker noe å lære. Det bør være et krav om at alle må innom butikk for å kjøpe konsollene, det være XBOXSX eller PS5... nå tok jeg en telefon da, og det fungerer jo også, siden "bots" ikke kan gjøre verken det eller stille fysisk i butikk 🤣 Lenke til kommentar
Knurr Skrevet 6. november 2021 Del Skrevet 6. november 2021 Virkelig rart at jeg har vært innom 2 forskjellige Elkjøp butikker hvor begge har fortalt meg det ikke er mulig å legge inn bestilling for Series X. Kan hende jeg har hatt skikkelig uflaks når det gjelder betjening men begge steder bare slo opp Series X på Elkjøp siden og sa det ikke var mulig å reservere. Lenke til kommentar
cortec Skrevet 8. november 2021 Del Skrevet 8. november 2021 Jeg snakket med 6 personer i Elkjøp (via chat or telefon) hvor av 50% sa at det ikke var mulig å kjøpe... satte de litt opp mot hverandre og sa at enkelte fra kundeservice hadde sagt at hvis man stilte fysisk i butikk så kunne man kjøpe, og da ble jeg satt videre "opp i systemet" hvor de kunne bekrefte at det faktisk var mulig å bestille, så det virker som at ikke alle "på gulvet/selgere" vet at man faktisk kan bestille, og bare forholder seg til nettsiden. Det virker som at de ikke er samkjørte og at informasjonsflyten i Elkjøp er dårlig, når 50% sier at jeg ikke kan bestille, og jeg nå har en bestilling inne... Anbefaler å ringe og referere til dette forumet, at folk har fått bestilt, samt referere til at kunderservice i Elkjøp har sagt at det er mulig, så får du ballen til å gå Legger ved bilde av min bestilling så du evnt kan referere til den, dersom de sier til deg at det er "umulig". Håper det hjelper! 2 Lenke til kommentar
dskg Skrevet 16. november 2021 Del Skrevet 16. november 2021 (endret) Snakket med Elkjøp i går, der mente de det ikke var mulig å bestille Series X. De sa den var sperret i systemet, de kunne kun bestille Series S. Dette gjaldt både ved All Access og kun konsoll. Begge to som kikket på det virket ganske usikre. Så vet ikke helt om de skjønte hva de drev med? Prøvde vise bestillingen over her, men det hjalp ikke. Skal prøve meg på en større Elkjøp-butikk ila uka å høre. Endret 16. november 2021 av dskg 1 Lenke til kommentar
Feilhode Skrevet 16. november 2021 Del Skrevet 16. november 2021 4 hours ago, dskg said: Snakket med Elkjøp i går, der mente de det ikke var mulig å bestille Series X. De sa den var sperret i systemet, de kunne kun bestille Series S. Dette gjaldt både ved All Access og kun konsoll. Begge to som kikket på det virket ganske usikre. Så vet ikke helt om de skjønte hva de drev med? Prøvde vise bestillingen over her, men det hjalp ikke. Skal prøve meg på en større Elkjøp-butikk ila uka å høre. Så rart! Jeg bestillte 1 igår hos Elkjøp. Kommer ikke før i desember, men var null problem. Raskt og enkelt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå