Erik72 Skrevet 14. august 2021 Del Skrevet 14. august 2021 Hei! Nå nylig kjøpt jeg en ps4 og pc-skjerm. da jeg skulle nulstille konsollen skrur skrur den seg på men ingenting kommer opp på skjermen. bare et blått lys som blinker en gang i blant. Noen som vet hva som skjer og kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 14. august 2021 Del Skrevet 14. august 2021 Se om du kan bytte input på PC-skjermen. Om den står på Displayport, DVI eller VGA og du bruker HDMI så bytter den ikke nødvendigvis automatisk inngang til den som har signal. Lenke til kommentar
Erik72 Skrevet 14. august 2021 Forfatter Del Skrevet 14. august 2021 Jeg bruker VGA med med en overgangsinput for HDMI til konsollen Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 14. august 2021 Del Skrevet 14. august 2021 Erik72 skrev (38 minutter siden): VGA med med en overgangsinput for HDMI Høres ut som en feilkilde. Overganger mellom analoge og digitale signaler gir ofte problemer. Prøv konsollen på en annen TV/skjerm med HDMI. Lenke til kommentar
Erik72 Skrevet 14. august 2021 Forfatter Del Skrevet 14. august 2021 Skal prøve, men at ingenting ikke kom opp på skjerm skjedde ikke før etter at jeg nullstilte(fabrikkinnstillinger) at dette skjedde. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 14. august 2021 Del Skrevet 14. august 2021 Bruk en HDMI-skjerm for justere oppløsningen tilbake til det som støttes for oppsettet ditt. Lenke til kommentar
Erik72 Skrevet 14. august 2021 Forfatter Del Skrevet 14. august 2021 Kan ta og prøve med HDMI på tv-en og se hva som skjer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå