Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få nye venner!

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en kar på 23 år som opprinnelig kommer fra Gudbrandsdalen. Jeg har bodd i Asker/Oslo i snaut 1 år nå og kjenner på trangen til å treffe venner og sosialisere meg. Problemet er at jeg har ikke noen kontakter i området og di jeg jobber med er 30+. Har noen et gått råd om hvordan jeg kan bli kjent med andre? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Gjennom felles interesser. Finnes lag og foreninger for stort sett det meste, i hvert fall rundt Oslo. Der har du muligheter til å treffe jevngamle med de samme interessene du har. Vurder også å utvide horisonten om du har få interesser i dag.

Lenke til kommentar

Finn deg en halv-sær hobby! Noe som ikke er for vanlig, men heller ikke så sært at ingen driver med det. Det er et godt utgangspunkt for å bli kjent med andre som driver med det samme. Kan være en fordel om du må ta et kurs for å begynne, så blir du fort kjent med dem du går kurset sammen med.

Sjakk, modelljernbane, drone, radiostyrt bil, dykking, paragliding, fallskjermhopp, radioamatør, røde kors hjelpekorps, natteravn... Ut fra nick kan kanskje sportsskyting være noe for deg? Det meste av dette koster penger å holde på med, men det var det jeg kom på i farten. Håper det setter igang noen ideer hos deg. Lykke til!

Endret av oyoygard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...