Oly Skrevet 13. august 2021 Del Skrevet 13. august 2021 (endret) Jeg er over gjennomsnittet høy, så dermed er sofaen jeg bestilte på nettet litt vel lav for meg. Jeg kunne tenke meg å bygge opp sofaen for å få opp høyden på den litt, slik at jeg kan få en bedre og rettere vinkel mellom føtter, knær og hofter når jeg sitter i denne (nærmere 90 grader eller mer). Vet dere om noen butikker hvor jeg kan skaffe noen såkalte forlengere til føttene på sofaen? Dette er en sort buesofa i skinnlignende materiale med 3 seter i hver retning inkludert en bue som da blir et sete nr 4 som deles av begge retninger. Denne sofaen har jeg. Endret 13. august 2021 av Oly Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. august 2021 Del Skrevet 13. august 2021 Det enkleste her er nok å lage en platform å sette sofaen på. Altså at du hever gulvet under bare sofaen. Ellers må du bytte ut all føtterne men noen høyere, og da spørs det hvor stabil den blir, om føtterne i det hele tatt kan byttes. Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 15. august 2021 Del Skrevet 15. august 2021 Hvor høy er nåværende ben? Nesten alle sofaben er skrudd i en klomutter 12mm bolt. Møbelbutikker får tak i forskjellige høyder og design som kan brukes. Mange slike butikker har ofte ben liggende du kan kjøpe. Hilsen møbelansatt 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå