thomas81 Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 hvor mye slange skal jeg kjøpe? 10mm.... skal kjøle cpu/nb/gpu.... hvilken slange er av best kvalitet? vil gjerne ha litt til overs, kan jo være at hd skal kjøles en gang Lenke til kommentar
thomas81 Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 er denne lett og jobbe med? link Lenke til kommentar
thomas81 Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 kanskje dere burde vite at jeg skal kjøpe AC radiator (120) og AC tank og eheim1046 pumpe..... finner dere noe som passer på de? Lenke til kommentar
SaamB Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Skulle ikke du ha 1/2" system ellers? Eller er det meg som husker feil? Disse er i såfall 1/2" ytre diameter... Lenke til kommentar
thomas81 Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 står jo 3/8" på radiatoren i veffal kjøleblokker kjøper jeg Maze4..... Lenke til kommentar
SaamB Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Ok, sorry, har akkurat putta samme radiatoren i kurven selv, men det var vist JEG som skulle ha den med 1/2" nipler er nok litt for trøtt nuh, på tide å få sendt bestillinga og komme seg i seng Lenke til kommentar
thomas81 Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 hvor mye slange må til da? og hvilket merke går du for? Lenke til kommentar
SaamB Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Tja, bestiller 5 meter jeg, men det er fordi jeg liker å ha litt sånt liggende, just in case men det bør vel være nok med 3-4 meter... prøv å mål opp sånn ca (ta litt godt i) hvor mange cm det er fra radiator -> cpu blokk og fra cpu blokk ->gpu/nb blokk osv, noter gjerne alle avstandene på et ark, så får du bedre oversikt, og er sikker på å ikke ha glemt et ledd... Ville personlig hatt tygon slangene fra microplex, men de er desverre tomme, så da blir det en midlertidig løsning med Kuriyama slanger. Edit: hmmm... tok kanskje litt godt i når jeg sa 3-4 meter Det beste er å måle opp sånn ca, hvis du har bestemt deg sånn ca for hvor komponentene skal stå, men som sagt, bestill heller for mye enn for lite Endret 7. januar 2004 av SaamB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå