Gruble92 Skrevet 12. august 2021 Del Skrevet 12. august 2021 (endret) Noen som har oppo telefon og kan fortelle litt om erfaring? Endret 12. august 2021 av Gruble92 Lenke til kommentar
Stratleray Skrevet 16. august 2021 Del Skrevet 16. august 2021 Jeg har aldri hatt Oppo selv, men Oppo er i samme gata som Xiaomi, OnePlus og Vivo. De har en allianse der når det gjelder utvikling av telefoner. Har 2 stk. Xiaomi selv i familien våres på 5. Pluss en OnePlus. Foreløpig tror jeg at jeg fortsetter å kjøpe Xiaomi mi modellene, siden det er mest for pengene i mine øyne. Denne trenden ser vi også i hele verden akkurat nå, siden dette er brands med vanvittig høy vekst. Dette er kinesiske tlf. som kommer til å bare få større og større markedsandeler. Selvfølgelig fordi det er kvalitet for en mye bedre penge for oss. Tenk på det at Xiaomi , etablert i april 2010!, er for øyeblikket det mest selgende mobil merket i verden. Det er uten at de har prøvd å etablere seg i det amerikanske markedet. Ikke bland inn Google, de har alle Google Play Store. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. august 2021 Del Skrevet 16. august 2021 Xiami er ikke samme som Oppo. Men BBK eier Oppo, Vivo, Oneplus, realme, iqoo, så de er nok ganske like. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå