HDad Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hei! Jeg vurderer å kjøpe meg liquid Edition. Jeg har tilgang til en tysk utgave (som jeg ikke kan) vet dere om det ligger det flere språk utgaver på installasjons cd`n . Slik at jeg kunne ha installert den på engelsk eller norsk?? Hilsen nybegynner Lenke til kommentar
betus Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Etter hva jeg kan se på nettbutikkene som selger LE, så kommer denne i norsk versjon Lenke til kommentar
HDad Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Grunnen til at jeg vurderer den tyske utgaven er at den kan jeg få til en meget fordelaktig pris. Tenkte det da gikk å installere den på engelsk. Jeg sjekket litt rundt, og fikk greie på at norsk oppgradering av programmet, kostet 850,- kr på www.dmc.no Lenke til kommentar
betus Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Akkurat det tror jeg ikke går, du må vel ha en norsk versjon i "bunnen" for å oppgradere til norsk, men for sikkerhets skyld kan du vel kontakte importøren, så du ikke "kaster" pengene ut av vinduet. Jeg har en engelsk versjon av et annet Pinnacle Program, og selv om jeg hadde et norsk valg i en nyere oppdatering av programmet, nektet det meg å innstallere denne (feilmelding), så jeg måtte velge engelsk for å få oppdatert programmet. Men det er kanskje noen andre "Guruer" på forumet som kan mere om Pinnacle produkter enn meg Lenke til kommentar
betus Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 EDIT: Beklager, leste ikke topic godt nok, det ser ut som det er mulig å få en oppgraderingspakke til norsk, men sjekk for sikkerhets skyld, så du ikke kjøper "katta i sekken" Lenke til kommentar
HDad Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg fikk dette til svar fra dmc i dag (tok med kun et lite utdrag) "Når det gjelder ditt spørsmål, så kan man få kjøpt norsk språkoppdatering til andre versjoner av Liquid Edition 5.5. Denne koster kr. 850 inkl. mva." Lenke til kommentar
adonis Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Jepp, teknisk sett kan en oppgradere en hvilken som helst versjon av Liquid Edition til norsk. Det du forøvrig må ta i betraktning, og jeg er på gyngende grunn er, er at den tyske versjon inneholder bruksanvisninger på tysk... /Øystein Lenke til kommentar
HDad Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 takk for inputten folkens! Jeg snakket med importøren, han nevnte at man kunne kjøpe Liquid Norsk/engelsk student versjon til ca. 3000,- (kjerringa går på omskolering) så det blir at jeg kommer til å gå for den løsningen istedenfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå