Gå til innhold

Uoppgjort aksjehandel

Nathaniel

Anbefalte innlegg

Jeg skulle kjøpe min første utenlandske aksje, jeg trodde beløpet ble trukket fra konto samme dag (det skjedde ikke). Har fått en e-post om at jeg har en uoppgjort aksje handel, dette fordi det ikke var dekning på konto på oppgjørsdag. 
I e-posten ber dnb meg om å overføre finansielle midler umiddelbart slik at oppgjøret får gjort opp handelen, visst ikke tvangsselges aksjene.

Noen som vet hvordan jeg gjør dette? Aksjene ble kjøpt på en aksje brukskonto i dnb

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
On 8/11/2021 at 11:19 AM, Nathaniel said:

Jeg skulle kjøpe min første utenlandske aksje, jeg trodde beløpet ble trukket fra konto samme dag (det skjedde ikke). Har fått en e-post om at jeg har en uoppgjort aksje handel, dette fordi det ikke var dekning på konto på oppgjørsdag. 
I e-posten ber dnb meg om å overføre finansielle midler umiddelbart slik at oppgjøret får gjort opp handelen, visst ikke tvangsselges aksjene.

Noen som vet hvordan jeg gjør dette? Aksjene ble kjøpt på en aksje brukskonto i dnb

Jeg fikk tilsvarende epost, men jeg har solgt aksjer og venter på oppgjøret så jeg skal selvsagt ikke betale noe som helst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...