akelbo Skrevet 9. august 2021 Del Skrevet 9. august 2021 Tre hittil uannonserte oppussingsprosjekter. Grand Theft Auto-utgiver Take-Two har flere nyversjoner i ovnen Lenke til kommentar
X_Prez_Nixon Skrevet 9. august 2021 Del Skrevet 9. august 2021 Hvis ikke San Andreas er en av disse så blir jeg overrasket. Lenke til kommentar
rottert Skrevet 9. august 2021 Del Skrevet 9. august 2021 (endret) X_Prez_Nixon skrev (1 time siden): Hvis ikke San Andreas er en av disse så blir jeg overrasket. Begynner å bli oppgitt av all resirkuleringen for tiden, men kjøper gjerne oppusset San Andreas ja Endret 9. august 2021 av rottert Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 9. august 2021 Del Skrevet 9. august 2021 Syns det er artig med renoverte gamle spel. GTA 5 gleder eg meg til. Spela fint igjennom det med jevne mellomrom. Diablo 2 kan ikkje komme fort nok. Heroes 3 HD var fantastisk. Ellers er det masse spel eg ikkje har spelt, som frister etter ein renovering.. Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 9. august 2021 Del Skrevet 9. august 2021 Max Payne Remastered hadde vært suverent! 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. august 2021 Del Skrevet 9. august 2021 Fint for dei som ikkje har opplevd tidlegare spel, men det freistar ikkje stort å kjøpe oppussa spel til 5-600 kroner med mindre det var eksepsjonelt bra. Tidlege GTA-spel hadde mykje bra, men i dag er det ikkje eksepsjonelt. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 12. august 2021 Del Skrevet 12. august 2021 RDR2 remake har jeg ikke behov for riktig ennå. Det ser jo rimelig bra ut allerede, og det er ikke lenge siden det kom. Men skulle gjerne hatt RDR i oppusset PS5-versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå