Gå til innhold

Oversikt over HL2-bundlet Radeon kort?

Lex-Icon

Anbefalte innlegg

Topic og beskrivelse sier det meste, men...

Jeg skal møte en kompis og bestille en pc til han imorgen. Så er jeg ganske sikker på at det blir et 9800 pro skjermkort til han fordi spill er hovedsaklig det han skal bruke pc'en til. Skal bestille fra mpx.no og her kan jeg velge mellom connect 3d, Hercules, powercolor og sapphire. Connect 3D og Powercolor faller bort tror jeg pga av at jeg tenker på et kort som ikke følger referansedesignet med grunn i at jeg ikke er så begeistret av kjølinga. Da gjenstår denne og denne.

Noen som vet om HL2 følger med her?

I tillegg kan dere bare kommentere skjermkortvalget. Tror jeg kommer til å gå for Hercules sitt siden støy ikke er så viktig og det ser ut til å ha god kjøling. Erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hercules hadde/ har (vet ikke om den forsatt pågår) hvor de la med ref. lappen til hl2 i pakken.

det følger ikke med i sapphire-bundelen, så vidt jeg vet.

gå for hercules hvis du (kompisen din) har råd.

Edit: tror de fleste Xt-baserte kortene kommer med hl2 ref. lappen

Endret av rasgar
Lenke til kommentar

Takk for svaret. Godt å høre at du synes jeg bør velge hercules til kompisen min, slik at jeg ikke er helt på villspor. Jeg vet at alle sapphire kort med full retail inneholder HL2, men på dette kortet stod det ingenting så det er godt mulig du har rett.

Lenke til kommentar
Har snakka med folk fra komplett , og de sa at HL2 kommer KUN med XT kort!!!
Så det også på netsiden til ATI ( husker ikke hele sammenhengen , men husker at det var en presse-melding fra en av dir. rett før lanseringen av XT kortene eller noe sånt. Da sa de at som en ekstra gave til de som kjøpte kortene fikk med HL2 i bundelen + div. stash!) :green:

Det kan hende at enkelte selskaper som Sapphire har bestemt seg å legge det inn allikevel, men kan ikke huske å ha sett det på netsiden deres!!

OBS kan godt hende jeg tar feil! :blush:
Lenke til kommentar
HL2 bundle eller HL2 "lappen" skal bare følge med XT kortene Radeon 9600XT og 9800XT.

Bare legge til at det kan virke som "HL2" var en kampanje som kun varte ut Desember 2003,kort som butikkene får tilsent fra produsentene nå i januar vil mest sannsynlig ikke ha HL2 i pakken.

Se fks. her:

http://www.power-color.com/r96a-c3t.htm

Half Life II coupon: Supply until 12/31/03. *

http://www.gecube.com.tw/mediaRoom.php?news=18

"Half-Life 2" limited promotion up to December end with the best value for your bucks !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...