roflol Skrevet 8. august 2021 Del Skrevet 8. august 2021 Hei, lurer på og skaffe meg en elbil, for pendling fram og tilbake til jobb noen ganger. har ikkje bruk for den hverdag men et par dager i veka. har høyrt at elbil batteri liker og bli brukt ofte for den skal opprettholde kapasitet i batteriet. Så er det lurt og kjøpe seg elbil med en beskjed bruk på kun 5000 km i året? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 8. august 2021 Del Skrevet 8. august 2021 (endret) Hvor langt er det hjemmefra til jobben? Endret 8. august 2021 av mobile999 Lenke til kommentar
ITtraktor Skrevet 8. august 2021 Del Skrevet 8. august 2021 Til småkjøring og beskjeden bruk vil elbil være overlegent. Det eneste viktige er at bilen ikke blir stående 100% fulladet i lengre perioder. På min Nissan🌿 har jeg stilt inn slik at den kun lader til 80%. Lenke til kommentar
roflol Skrevet 8. august 2021 Forfatter Del Skrevet 8. august 2021 mobile999 skrev (32 minutter siden): Hvor langt er det hjemmfra til jobben? er ca 22 km til jobben, reiser ikkje til jobb hverdag siden eg har hjemmekontor. et par dager i veka maks Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 13. august 2021 Del Skrevet 13. august 2021 roflol skrev (På 8.8.2021 den 12.40): er ca 22 km til jobben, reiser ikkje til jobb hverdag siden eg har hjemmekontor. et par dager i veka maks Dette er ikke noe problem dersom bilen ikke blir stående med fulladet batteri. Ikke alle Leaf kan stilles inn til å stoppe ladingen ved (f.eks.) 80%. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå