Gå til innhold

Hvor mye i leie?

Jovia

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte et småbruk for noen måneder siden. Jeg har et anneks jeg leier ut til 4000 kr i måneden. Det er på 20 kvm, og hun som bor der vasker klær i min underetasje/kjeller. Nå har det også bodd en i campingvogn her. Han vasker klær og bruker badet som leieboer i anneks. Nå vil to personer til bo i sine vogner her. Det er greit. Men jeg vil gå opp til 4000 i leie. På grunn av, jeg har to hunder som nå må holdes inngjerdet på mindre område enn før. Det blir helt klart mer trafikk av mennesker ut og inn, og rundt her, og litt mindre frihet for meg. Jeg har stor tomt, og de som har vogner blir plassert ved siden av hverandre ved skogkanten, på andre siden av et lite jorde. 

Nå sa han ene i vogn at han syns det var rart at de betalte like mye som hun i annekset. Men jeg syns ikke det. Hva mener dere? Jeg syns de alle har rimelig leie, strøm inkludert. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Loko skrev (3 minutter siden):

4000/mnd for et anneks du stiller til rådighet vs 4000/mnd for en "parkeringsplass" med strøm og vaskemuligheter...

Tenker at du enten må øke prisen på annekset eller redusere noe på "parkeringsplassen".

Evt. bare si det som det er, har kun ett anneks og ønsker ikke å øke prisen uten å bytte leietaker. Om prisen er for høy er det selvsagt mulig å finne en annen plass.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...