Gjest 081ef...16c Skrevet 6. august 2021 Del Skrevet 6. august 2021 Usikker om det er en bivirkning fra vaksinen eller noe som har kommet senere, men har klart og skrape meg noe virkelig på en stein eller noe fra skogen jeg har gått i å la merke til at det var endel blod på sokkene mine og innser det ikke gjør noe vondt.. Har kontaktet legen men det er helg nå så vet ikke helt hva jeg burde gjøre.. Blodet har stoppet ved 2 lag sokker over (lange) men er heller ei ikke noe stort sår men.. bare litt blod.. Noe jeg burde bekymre meg over? Anonymous poster hash: 081ef...16c Lenke til kommentar
Rutgerus Skrevet 6. august 2021 Del Skrevet 6. august 2021 Tvilsomt at dette er noe problematisk. Kjenner du noe dersom du tar en saks eller tang og klemmer til rundt beinet ditt? Hvis ja, er vel alt okei. Hvis nei så tror jeg du har et problem. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. august 2021 Del Skrevet 6. august 2021 Jeg har fått skraper på mange plasser på kroppen uten at jeg har merket det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå