Harald Brombach (digi.no) Skrevet 6. august 2021 Del Skrevet 6. august 2021 Det er 25 år siden Nokia 9000 brakte internett til mobilen 1 Lenke til kommentar
EremittPåTur Skrevet 6. august 2021 Del Skrevet 6. august 2021 (endret) Bare ett problem. Den aksepterer ikke dagens SIM kort så får ikke brukt den så mye.... Den har imidlertid blitt myyye billigere. Reddet min fra den sikkre død da eieren ikke ville ha denden lenger... Free of charge.. Endret 6. august 2021 av EremittPåTur 1 Lenke til kommentar
Torsbykalle Skrevet 9. august 2021 Del Skrevet 9. august 2021 Ved samme tid hadde Ericsson en data mobil R380 med muligheter for GSM data. Jeg surfet på Internet sider og sjekket aksjekurser og leste nyheter. Senere kom muligheten med multislot som brukte opp til 4 kanaler. Dyrt ble det, men da økte hastigheten til 38,4 (teoretisk). Det var tider det! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. august 2021 Del Skrevet 10. august 2021 Brukte den til å koble meg opp mot unix-maskiner hvor jeg brukte editoren vi til å skrive, endre og debugge programmer og skript. Skikkelig mobilt utvikler-kontor for over 20 år siden. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå