Andreas Bjørnbekk @Gamer Skrevet 6. august 2021 Del Skrevet 6. august 2021 The Forgotten City briljerer i å skape et mysterium som innebærer tidsreise og spørsmål om rett og galt. ANMELDELSE: The Forgotten City 1 Lenke til kommentar
Puzzlefuzz Skrevet 8. august 2021 Del Skrevet 8. august 2021 Det er ikke ofte jeg blir frista av anmeldelser, eller for den saks skyld, kjøper spill til fullpris. Men, dette må jeg bare oppleve! Kjøpes nå! Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 8. august 2021 Del Skrevet 8. august 2021 jupp blir kjøp på meg også, ser folk overalt er begeistret for det her, både anmeldere og spillere. Lenke til kommentar
Haukebauk Skrevet 9. august 2021 Del Skrevet 9. august 2021 Det stod merksnodig lite om Gameplayet, er det bra? Lenke til kommentar
vampyrica Skrevet 11. august 2021 Del Skrevet 11. august 2021 On 8/9/2021 at 7:35 PM, Haukebauk said: Det stod merksnodig lite om Gameplayet, er det bra? Er ikke mye gameplay egentlig, mer et adventure spill hvor det legges vekt på historie. Combat i spillet er 2/10 men er ikke der fokuset ligger. Er et godt historie spill men 10 er å dra strikken litt, en sterk 7 fra meg, relativt kort også, men lengden varierer nok fra person til person. var verdt prisen om ikke annet. ☺️ Lenke til kommentar
cocos Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Ligger på Gamepass, dette skal testes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå