Gå til innhold

Ny gaming-laptop til 15 - 20.000


Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hei. 

En venninne av meg skal kjøpe seg en gaming-lapptopp. Tanken min når det kommer til å kjøpe så dyre ting er at den skal vare i minst 3 - 5 år. Dermed lurer jeg på om dere har noen gode anbefalinger til lapptopper som er i prisnivået 15 - 20.000 kr. 20.000 kr er det maksimale min venninne ønsker å bruke men jeg tenker det er fint om vi kan komme til en midtvei her, og ønsker å se om vi kan klare å holde oss til 15.000 da hun helst ikke ønsker å bruke så mye penger. 

Hun trenger med andre ord en PC som vil holde seg i 3 - 5 år og som vil kunne spille de nyeste spillene på medium / high uten problemer ihvertall i løpet av de årene. 

Hun sa Overwatch som et spill hun kommer til å spille. 

Jeg tenker vi også må sikte oss inn på litt mer krevende spill slik at vi vet at dette kommer til å vare en stund. 

Jeg har tenkt at det er best at vi ihvertfall ikke kjøper noe lapptopp med skjermkort i 20x serien og heller går for et 3070 eller 3060 kort. Etter det jeg forstår meg av hva hun ønsker av en PC så er 1920 x 1080 noe som holder med tanke på prisen hun har satt opp så virker det også rimeligst. 

Ser fram til å høre fra dere. Tusen takk for alle svar :fun:

Lenke til kommentar
  • Gjest endret tittelen til Ny gaming-laptop til 15 - 20.000

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...