Lillemink Skrevet 5. august 2021 Del Skrevet 5. august 2021 Hei, de dyresekkene er jo svindyre, jeg tenker det må være mulig gjøre om en tursekk til bæresekk ? Jeg har en rase med korte bein og noen ganger vil jeg gå lengre turer og da er det ok for hunden få en pause - I tilegg trenger han mer eksponering til travle Oslo før jeg føler det er trygt for han gå i bånd rund trafikk osv. Om jeg syr inn et bånd som jeg kan hekte i selen hans så han ikke hopper ut? dere som har gjort det har dere brukt sekk med glideslås eller stropp? Noen tips? jeg finnes ikke kreativ den måten selv Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 5. august 2021 Del Skrevet 5. august 2021 Gjorde et kjapt google-søk. De fleste dyresekker og bager jeg fant, koster fra 300 kr,- og oppover... De fleste lå på 5-600 kr,- Jeg syns ikke det var så veldig dyrt. Personlig hadde jeg kanskje vurdert denne: https://www.zooplus.no/shop/hund/hundebur_tilbehor/transportvesker_hund/hundesekk/684674 - Selv om jeg ikke ville båret en hund på rygg i en by. Til nøds skulderveske. Skal du lage en løsning selv. Husk å ha godt med lufting til hunden. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 5. august 2021 Del Skrevet 5. august 2021 Det kjem nok veldig ann på utgangspunktet ditt og kor lenge du ser for deg å frakte hunden. Antek at du openbart vil at hunden skal kunne sjå ut og ha det behageleg? Lenke til kommentar
Lillemink Skrevet 5. august 2021 Forfatter Del Skrevet 5. august 2021 han er en valp så vil ha noe han kan vokse i - samt med god kvalitet. Han er liten så den er til skogsturer hvor det er litt for langt for han å gå - Han skal kunne se ut og ha det behagelig ja, og sitte stødig. Den skal også brukes i Oslo på steder hvor det er for hektisk og vi har litt miljøtrening gjøre, før det er trygt for han gå nede på bakken , (hopping etter biler, løping etter biler etc) vil helst bære han trygt til et sted vi kan begynne i det små. Lenke til kommentar
Lillemink Skrevet 5. august 2021 Forfatter Del Skrevet 5. august 2021 Når jeg sier de er dyre så er det fordi jeg vil ha en sekk med kvalitet som denne https://www.petster.no/hund/hundebag-bareseler/barevesker-til-hund/kurgo-baereveske-til-hund-g-train-k9-pakke-rod?tduid=9365f9c43a5d18262b805cdf306d4a0c&utm_source=tradedoubler&utm_medium=affiliate&utm_campaign=Velkashopping.com (NO) Synes mange av de som koster under tusen lappen er trange og små og litt humpete for hunden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå