Gunfreak Skrevet 5. august 2021 Del Skrevet 5. august 2021 Jeg kjøpte en del ting blant annet et mini tastatur, jeg trodde først det var ødelagt, men jeg er alt jeg har koblet til den nye huben har strøm, men ikke noe data, har prøvd div ting på device manager, men ikke noe hjelper, den ser ikke ut til å regsiterer den i det hele tatt, da den ikke gjør noe enten jeg trekker den ut eller ei. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 5. august 2021 Del Skrevet 5. august 2021 Er det en sånn billig kina-greie? Mulig det kun er en strøm-hub. Hvis det er ment å være en fullfunksjons USB hub så ville jeg reklamert på den. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. august 2021 Forfatter Del Skrevet 5. august 2021 Den skal funke med Data, Windows, mac Linux, plug and play etc. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. august 2021 Del Skrevet 6. august 2021 Merke, modell og evt. hvor er den kjøpt? Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 6. august 2021 Del Skrevet 6. august 2021 Prøvd med flere kabler mellom PC og hub? Tenker om huben av en eller annen grunn er sær på kabelen mellom de to/hvis du kun har testet med hubens medfølgende kabel og den da er ødelagt/ikke støtter annet enn strøm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå