MultiGamerClub Skrevet 4. august 2021 Del Skrevet 4. august 2021 Ikke til meg, men en venn tenkte og koble de opp til å kjøle ned en varm forsterker som trenger mer kjøling. Blir 1x120mm inn og 1x120mm ut. Tenker enten å finne Mer spesialiserte vifter for på ren strøm istedenfor å koble opp 2x120mm Corsair AF120 🤔 Tips til andre vifter som passer mer denne bruken? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. august 2021 Del Skrevet 4. august 2021 Dette har ingenting med bil å gjøre. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. august 2021 Del Skrevet 4. august 2021 Kanskje forsterkeren er i en bil? Elfa har (eller hadde) et godt utvalg av forskjellige vifter. Både 5V, 12V og opp til minst 230V. Men de koster! Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. august 2021 Del Skrevet 4. august 2021 sedsberg skrev (37 minutter siden): Kanskje forsterkeren er i en bil? Da skriver man at forsterkeren er i en bil, for jeg ville foreslått at TS kobler viftene på en PSU på 230v. Jeg koblet PC vifter til en PSU i en PC, for å kjøle ned en forsterker. Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 5. august 2021 Forfatter Del Skrevet 5. august 2021 Dubious skrev (10 timer siden): Dette har ingenting med bil å gjøre. Skal kjøle ned en forsterker som er på 5000w. Beklager at jeg ikke skrev at det skal kjøle ned en forsterker.. som står i en bil. sedsberg skrev (10 timer siden): Kanskje forsterkeren er i en bil? Elfa har (eller hadde) et godt utvalg av forskjellige vifter. Både 5V, 12V og opp til minst 230V. Men de koster! Hehe, skal ta en titt på det Ser ut til at det blir bare å kutte i bakplaten til en A4 i bagasjerommet. Der hjulet ligger / lagring under er der forsterkeren ligger og den blir allerede ganske varm fra før av med 2x40mm vifter på seg. Tenkte 1x vifte inn for frisk luft og 1x vifte for ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå