Espen Jansen Skrevet 4. august 2021 Del Skrevet 4. august 2021 Pokémon Unite har lært mye av suksessen til Pokémon GO. FØRSTEINNTRYKK: Som hånd i MOBA-hanske Lenke til kommentar
essofaces Skrevet 4. august 2021 Del Skrevet 4. august 2021 hadde litt lyst til å teste dette, helt til eg hørte at det er pay2win, så kommer ikke til gi det en sjangse 2 Lenke til kommentar
Marfu Skrevet 4. august 2021 Del Skrevet 4. august 2021 Hatt det mye morro i dette spillet så langt. Sliter litt med ytelsen på min Switch i spillet, men lurer på om det faktisk handler mer om min Switch enn spillet ettersom det ser ut til at andre ikke har nevneverdige problemer bortsett fra i menyen. Spent på å se hvordan Unite utvikler seg. Interessant nok så er det varigheten på kampene som gjør at jeg spiller dette. I LoL og Dota 2 blir kampene alt for lange for min del, dessverre. Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 4. august 2021 Del Skrevet 4. august 2021 (endret) Sitat Det går imidlertid rykter om at man kan kjøpe seg små fordeler gjennom gjenstander pokémon kan holde i kamp; Når dere sitter og skriver anmeldelser, eller 'førsteinntrykk' som dere og kaller det, syns jeg det er helt naturlig at dere faktisk setter dere inn i hva som tilbys, hvor nødvendig det er og hvor stor P2W fordel man får av mikrotransaksjoner i spill som dette. Dette burde være en ganske smal sak å formulere deres egne meninger om, istedet for den vage formuleringen vi leser her, hvor jeg får inntrykk av at skribenten har en sinnsvak agenda om å uskyldiggjøre og 'spille ned' hvor P2W dette spillet er ved å kalle det 'rykter'. Spillere som er villige til å kaste hundrevis av dollars bort på dette får enorme statbonuser. I spill i denne sjangeren betyr det at man får en snøballeffekt fra første sekund etter en match har startet, som det enkelt og greit er umulig for motstanderspillerne å hente inn igjen. https://youtu.be/xyRFGxncuAk Endret 4. august 2021 av Couchfighter 2 Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 4. august 2021 Forfatter Del Skrevet 4. august 2021 Jeg hadde ikke fått med meg at det var snakk om enorme forskjeller. Skal sette meg litt bedre inn i saken og omformulere ved behov. Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 5. august 2021 Forfatter Del Skrevet 5. august 2021 Artikkelen er oppdatert med et lengre avsnitt om muligheten for å kjøpe seg fordeler. Som jeg skriver oppleves det ikke som noe som kommer til å gjøre seg gjeldende utenom helt ekstreme tilfeller. Men det virker unødvendig og gir definitivt en ekkel ettersmak som kan komme til å ødelegge noe for spillegleden i tvilstilfeller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå