Gå til innhold

Ny telefon

Anbefalte innlegg

Ja, sorry, jeg vet det er mange sånne poster nå.... :ermm:

NÅ SKAL jeg ha meg ny telefon (Vår stipendet has arrived! :D) Men gidder ikke bruke alt jeg eier og har på mobil.

Så først skulle jeg ha Siemens MC60, men etter at jeg har sett på den hos en kamerat, har jeg slått fra meg den.

Så skulle jeg ha meg Siemens C62 (har ikke slått fra meg den helt ennå...)

Men i går så jeg Samsung SGH-X100 i en expert avis, så jeg har lett litt etter priser og info om denne på netter, men funnene er slanke. Noen som kan gi meg info om denne telefonen og erfaringer hvis dere har! Prisguiden fant den billigste til 1700,- (hvis jeg ikke tar helt feil..?) og det syns jeg var billig, så jeg lurer på om jeg skal slå til! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okei.. har kikka litt rundt nå (har ikke funnet specs enda, men pris) og har sett den ligger på 1600-1700,- på internett, så jeg tror jeg går får en sånn. Men jeg tenkte jeg skulle kjøpe den "live" (:p) i butikk så jeg ringte opp til expert, der skulle de ha 2000spenn for den! Er det verdt å betale 3-400kr ekstra for den (tenker da på at det blir lettere med service og sånt)??

Lenke til kommentar
Takk, Rianna! Er 99,99% sikkert at jeg går for den nå :)

Tror jeg kjøper den i butikken her, for det blir jo 150,- i porto også, så jeg sparer max 250 på nettkjøp... +at da må jeg vente noen dager...

er ikke Smartclub ganske billige på mobiltelefoner da?

Også får du 200% prisgaranti..

Sikkert billigere en Xpert

Lenke til kommentar

Kjøpte mobilen i dag (for 2000,- hos eXpert). Virker grei nok den, MEN det plager meg at det ikke er spill på den (ja det plager meg faktisk!). For jeg leste på den svenske siden Remerser gav meg at det skulle være Honey ball, Go hamster og Bowling, og de spilla er skikkelig underholdende (jeg har spilt de på en E700 til en kamerat).

Så det jeg lurer på er: Står det feil på siden? Er det spill på de i sverige, men ikke i norge (høres ulogisk ut), Eller er det en liten feil på min, at jeg ikke har fått spill?

Og avogtil får jeg "begr. tjeneste"?? Hva er det? Hvorfor får jeg det?

Endret av ^PaX^
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...