Laban Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Når jeg prøver å installere Nero 5.5 på WinXP kommer jeg bare til en rute hvor jeg blir bedt om å angi hvilke brukere som skal ha brennerettigheter, men der er ingen brukere å velge blandt så jeg får derfor bare ett valg, og det er å avbryte. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
oxygen_zzz Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 hvor mange brukere er d lagt til maskinen da..? hvis d ikke er noen utenom deg ville jeg prøvd å legge til en bruker.. kanskje det kommer noe da..? btw fikk ikke jeg noe sånt spm da jeg installerte det i xp. Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Har hatt samme prob. selv, det er en bugg i nero 5.5 cden den funker ikke under WinXP. Løsningen er å laste ned den siste versjoen fra: http://www.nero.com/en/download.htm Å bruke samme serial som står på cden din Håper dette hjelper deg! /Cyrus Lenke til kommentar
Laban Skrevet 8. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2002 Jeg er pålogget som ADM. og vi er fem brukere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå