doffpett Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Heisann Jeg kjøpte et Pinnacle PCTV Pro kort for vel et år siden. Har formatert pcen og tenkte å instalere det på nytt. Men finner ikke cd'en. Tenkte jeg kunne laste det ned på nettet. Men det eneste jeg finner er PCTV Rave, hvor det mangler en del sentrale funksjoner. Hva må jeg gjøre for å løse problemet? -Takk Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Her finner du software til PCTV Edit: Jeg bruker forresten v.4.02a selv. Denne er mye mer responsiv på kanalbytte og bruker 0-1% CPU. v5 er treg på å bytte kanal og bruker opptil 25% CPU. Riktignok tror jeg den har bedre støtte for opptak, men det er ikke en funksjon jeg bruker alt for mye. Du får prøve deg frem.... Det er forresten mulig det er gjort forbedringer (som gjør at v5 kjører bedre)på kortet siden jeg kjøpte det for 5-6 år siden Endret 7. januar 2004 av Jon-d Lenke til kommentar
Kisp Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hei. Du trenger VisionID.dll som er på den originale CDen. (Versjon >5.0 tror jeg) Eller så kan du kjøpe en ny kopi her. -Kisp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå