akelbo Skrevet 3. august 2021 Del Skrevet 3. august 2021 Samtidig varsler utgiveren at et «spennende nytt spill» skal avdukes denne måneden. Grand Theft Auto V nærmer seg 150 millioner solgte, ifølge Take-Two Lenke til kommentar
X_Prez_Nixon Skrevet 3. august 2021 Del Skrevet 3. august 2021 Jepp og nå er PS5 launchen med next gen patch rett rundt svingen. Da vanker det mer penger for Rock$tar. Personlig så gleder jeg meg til GTA6 håper bare jeg fortsatt er i livet når det slippes. 1 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 3. august 2021 Del Skrevet 3. august 2021 Tjener for godt for å gidde å lage GTA 6. Sånn er det når folk kaster penger på mikrotransaksjoner.. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 3. august 2021 Del Skrevet 3. august 2021 (endret) Vi får GTA V til PS 6. Du hørte det her først. Endret 3. august 2021 av Donkey Kong Lenke til kommentar
Dumdomdam Skrevet 3. august 2021 Del Skrevet 3. august 2021 beklager og skuffe deg Lenke til kommentar
Milarwen Skrevet 4. august 2021 Del Skrevet 4. august 2021 (endret) 20 hours ago, Donkey Kong said: Vi får GTA V til PS 6. Du hørte det her først. Det og Skyrim Special Edition 8K Remastered. Endret 4. august 2021 av Milarwen 1 Lenke til kommentar
olympic Skrevet 4. august 2021 Del Skrevet 4. august 2021 Cthulu møter saints row? Er ikke det saints row 4? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå