Gå til innhold

Problem med hovedkort

Anbefalte innlegg

Noen som har hatt problemer med Abit SE6 her?

Jeg har det hovedkortet samten P3 800 og alt har funka veldig greit inntil for en stund siden. Det har begynt i det små. småting som for eksempel at biosen ikke finner den ene IDE disken, mens Windows XP gjør det. Så skaffa jeg meg meg en Trådløs mus fra Microsoft. Wireless intellimouse explorer da min gamle mus plutselig begynte å stoppe opp ved litt rask bevegelse i spill og windows. Det fungerte veldig bra lenge hadde ingen problemer med det. men så begynte ting og skje jeg har opplevd det at musa henger seg i windows i det siste så jeg formaterte og innstallerte XP på nytt alt fungerte fint igjen. en liten stund. Så begynte musa å tulle igjen.

Musa bruker USB porten og da jeg tok den gamle musa og plugga til så fikk jeg beskjeden om at han fant ny hardware, men pga av noe feil kunne den ikke innstalleres, den gamle musa er intellimouse explorer.

Jeg mistenker at hovedkortet er på tur til ett visst sted, noen som har noen lignende erfaringer. har brukt den nye musa fra igår av og det ser ut til å fungere. problemet med at musa hang seg kunne skje mens jeg var på forskjellige netttseder sånn som komplett, elfa og hardware. i word kunne den også henge seg opp.

Måtte bytte batteri på musa etter 3 uker, kan det være musa som er kass eller ligger sannsynligheten mer hos hovedkortet mitt?

Biosen min er den nyeste og har hentet ned den nyeste intellipointen. etter formatering er minimalt med programmer lagt inn også. har lagt inn office, norton utilities og antivirus samt cuteftp pro 1.0.

noen som har noen tips?

---------------------------------------

You can run, but you will only die tired

[ Denne Melding var redigert av: crashloop på 2002-03-08 07:07 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...