RaymondK Skrevet 3. august 2021 Del Skrevet 3. august 2021 Hei! Sitter å ser på skrumaskiner og Bosch sin lille virker å ha en begeistret tilhengerskare. Ser veldig kjekt ut av man kan bytte ut snuten for å gjøre forskjellige jobber. Er det noen som har førstehåndserafring med både liten og stor modell? Ser at man kan få den lille til nesten halve prisen, og lurer på om det er mye funksjonalitet man går glipp av ved å velge den. Link til den lille Link til den store Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 3. august 2021 Del Skrevet 3. august 2021 De er like sterke men jeg ville tatt den lille på grunn av de utskiftbare verktøy. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. august 2021 Del Skrevet 5. august 2021 Jeg ville klart tatt den med utskiftbare chucker. Har den selv og delene er genial til småjobber hvor det er vanskelig å komme til. Lenke til kommentar
RaymondK Skrevet 10. august 2021 Forfatter Del Skrevet 10. august 2021 On 8/5/2021 at 1:49 PM, ilpostino said: Jeg ville klart tatt den med utskiftbare chucker. Har den selv og delene er genial til småjobber hvor det er vanskelig å komme til. Så 35 har ikke utskiftbare chucker! Da er jeg helt enig med deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå