sluffy Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Lurer bare på om det er noen som har funnet ut noe om ST60, gjerne når den vil komme ut og omtrent hva den vil ligge på i starten. Jeg er også interesert i annen informasjon. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Har du lyst til å legge ut en link til et sted med bilder/info om den?? Takk=) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hmm... Denne har jeg ikke hørt noe om. Litt info hadde vært fint ja. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 det er den vi i norge kaller Siemens st55 Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 det er den vi i norge kaller Siemens st55 Nei, det er det ikke. Det er en oppdatert utgave av ST55 med blandt annet Java. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Etter kva eg har hørt om ST60 ( frå siemens hold) skal dette vere ein telefon som skal konkurere mot T610 (slik s55 gjorde mot t68i). Men det blei også sagt at den skulle komme ut før jul. Dette var då ST55 kom i butikkane. Etter det har eg verken hørt eller sett noko til den. mvh JanEirik Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Riktig som Swag sier, vi kalte denne for ST55i, før informasjonen om at den skulle hete ST60 dukket opp. Den ser vel ut som ST55, men den har fått Java og mulighet for filming. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 er jo molna som sa at den kommer å kalles st60... Lenke til kommentar
molna Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Etter kva eg har hørt om ST60 ( frå siemens hold) skal dette vere ein telefon som skal konkurere mot T610 Nei, dette er helt feil. ST60 mangler komunikasjons-muligheter som IR og BT og er dermed ikke i samme klasse som T610. Tror ST60 kommer i februar. Ser nesten lik ut som ST55, bare litt annen farge på glasset rundt displayet. Største forskjellen er at den har java (versjon MIDP2.0) Endret 8. januar 2004 av molna Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 t610 koster nesten like mye og er nok et bedre kjøp Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Molna Det ver berre det som blei opplyst frå siemens når eg kontakta dei. Noko spesifikasjonar blei ikkje oppgitt. Men hinting om at den skulle vere ein konkurrent til SE T610, men det er ei stund sidan. Men du sitter vel litt lengre oppe i systemet så du har vel bedre kontroll over det enn kva eg har som butikkansatt. mvh JanEirik Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 så kjipt hvis den ikke får blåtann... Lenke til kommentar
molna Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Bare hvis man må ha IR/BT. På alle andre områder er nok ST60 beste valget. Men det gjenstår å se hvordan den er i praksis da, om java'n er rask nok osv. Lenke til kommentar
molna Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) FYI, ST60 ble presentert idag og skal bli tilgjengelig iløpet av januar (via T-Mobile Tyskland) Endret 9. januar 2004 av molna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå