steininho Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Fikk et Gigabyte 7VT600L VIA KT600 i posten før i dag, dette var oppført med s-ata på hwb.no. Siden kortet hadde s-ata integrert så bestilte jeg også en s-ata harddisk. Overraskelsen var derfor stor da jeg pakket ut kortet og ikke fant noen s-ata porter. Sendte mail om dette til hwb.no i åtte tiden, kl. ti var et stk Gigabyte 7VT600 (som har s-ata) på på vei til meg. Finfin og kjapp service fra hardwarebutikken! Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Joda, vel og bra det, men du skulle i utgangspunktet ikke fått feil. Det er litt for dårlig å ikke sjekke info om produktene 100% før man legger det ut under produktinfo. Hadde heller ikke vært noe å sagt på om de som pakker pakkene hadde lagt merke til dette, som en slags kvalitetssikring. Men det er for mye forlangt tross alt... des,OUT! Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Joda, vel og bra det, men du skulle i utgangspunktet ikke fått feil. Alle kan gjøre feil, og det er ikke verst av HWB at de retter opp feilen som er gjort på denne måten! Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Alle kan selvfølgelig gjøre feil, men det er for dårlig at hwb.no ikke har rett info på sine produkter. Det ville i dette tilfellet gjort at kunden så at hovedkortet ikke støttet SATA og at kunden da ville valgt et annet hovedkort. des,OUT! Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 og det er ikke verst av HWB at de retter opp feilen som er gjort på denne måten! Det skulle faktisk bare mangle at de ikke ordnet det ASAP. des,OUT! Lenke til kommentar
Fnygaa Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 i går fikk jeg kabinettet som jeg nesten ikke klarte å vente på. (bestilt fra hardwarebutikken) desverre oppdaget jeg at kabinettet var *herpet* dvs med flere bulker og løse fester. Jeg ringte kundeservice og fikk ikke engang fortalt halvparten av skadene som var påført kabinettet før et nytt var sendt som erstatning. Det kalles god service. Og god/dårlig service er det som skiller en bra fra en dårlig nettbutikk.. --------------> hardwarebutikken skal handle *mye* mer her =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå