Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. august 2021 Del Skrevet 1. august 2021 https://www.netonnet.no/art/lyd-bilde/hoyttaler/soundbar/andersson-srs-2-3-black/1011102.11392/ Du må ha litt bass. Ei jeg kjenner kjøpte en slik og uten at jeg har tatt den nærmere i "høresyn" ble lyden fabelaktig på hennes Oled (jeg hørte fra gangen). Dessverre betraktelig dyrere enn hva du vil gi, men fra tid til annen er ting på tilbud! Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. august 2021 Del Skrevet 1. august 2021 Nidar2 skrev (15 minutter siden): Ei jeg kjenner kjøpte en slik og uten at jeg har tatt den nærmere i "høresyn" ble lyden fabelaktig på hennes Oled (jeg hørte fra gangen). Fordel å lese anmeldelsene, hvor mesteparten gir den 1 stjerne, med kommentaren "Forferdelig lyd" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. august 2021 Del Skrevet 1. august 2021 Dubious skrev (2 minutter siden): Fordel å lese anmeldelsene, hvor mesteparten gir den 1 stjerne, med kommentaren "Forferdelig lyd" Ja, men lyden er kraftig forbedret i forhold til et TV-apparat, og langt bedre enn pc-høyttalere uten sub til prisen som er nevnt. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 1. august 2021 Del Skrevet 1. august 2021 (endret) Nidar2 skrev (1 time siden): Ja, men lyden er kraftig forbedret i forhold til et TV-apparat, og langt bedre enn pc-høyttalere uten sub til prisen som er nevnt. 16 av 29 anmeldelser gir 1 stjerne på netonnet, da er det noe alvorlig galt med produktet. Da kan det være bedre å ha spinklere lyd, men mindre problemer og ulyder. Kan være at det fungerer bra i enkelte oppsett mens det er dårlig i andre oppsett, det kan være vanskelig å se ut fra anmeldelsene. Endret 1. august 2021 av Svein M Lenke til kommentar
Rutgerus Skrevet 1. august 2021 Del Skrevet 1. august 2021 (endret) Hva med denne: https://www.elkjop.no/product/lyd-hi-fi/lydplanke/THD337H/jvc-lydplanke-thd337h?_gl=1*ep60ek*_up*MQ..&gclid=EAIaIQobChMI4vTt-bqQ8gIViBh7Ch0_5Q8lEAAYASAAEgLkPvD_BwE&gclsrc=aw.ds Den ligger ute for 990,-, så dersom 600kr er absolutt maks for deg må du isåfall forsøke å finne den billigere andre steder. Kan hende du får kjøpt den hos ulike nettleverandører for en billigere penge? Dersom du har noen hundrelapper til å avse hadde jeg heller gått for denne enn en høyttaler til 600kr. Anmeldelsene på denne er stort sett gode - og flere nevner en følelse av hjemmekino med planken. Totalt har tre stk. gitt planken terningkast 1 - men her ser det bare ut til å være produksjonsfeil ved at den skrur seg av/kobler ut lyden automatisk, Bør isåfall bare være å returnere den mot en ny variant. 33 stk. har gitt den toppscore. I tillegg får du med ekstern subwoofer, som ofte gir det lille ekstra. Endret 1. august 2021 av Rutgerus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå